Foto bij 05 | Shirley

24 December

Dit was de beste kerst avond ooit, en ook Louis' verjaardag! Waarom had hij het niet eerder verteld? Nu had ik geen cadeautje voor hem, maar dat maakte hem niet uit. Na het dessert staan we op lopen we naar buiten. ''Kom.'' Louis pakt mijn hand vast en neemt me mee, Luna & Harry gaan de andere kant op. Er was een stilte, maar geen vervelende. Ineens staat Louis stil. ''Zullen we hier even zitten?'' Ik knikte en ging naast dicht naast hem zitten. ''Dus waar hebben Luna en ik dit aan te danken?'' Vroeg ik voorzichtig aan Louis. ''Nou ehm, Luna omdat Harry haar leuk vind en ik ehm...'' Wacht, in films zouden ze nu gaan vertellen dat ze je leuk vinden, maar ik ben onaantrekkelijk dus dat gaat hem niet worden. ''En jij?'' Vroeg ik doodleuk, alsof het niks was. ''Nou, eigenlijk vind ik je geweldig, al vanaf het begin in de Disney winkel. Elke keer als ik bij je ben klopt mijn hart 1000 keer zo snel en ik ken je nog maar kort, maar het voelt ook zo fijn om bij je te zijn.'' Hij keek me aan met zijn prachtige ogen, en toen naar beneden. Ik kon geen emotie aflezen. Waarom zei ik niet gewoon dat ik hem leuk vind? ''Kom, we gaan weer.'' Hij stond op en pakte mijn hand.Na een tijdje lopen was ik het die stil stond. ''Sorry Lou dat ik niet gelijk zij wat ik van je vond.''
''Ik begrijp dat jij mij niet leuk vind, ik bedoel .. Je kent me net een ..-''
''Mister Tommo, ik vind je héél leuk, vanaf het begin.''
''Echt?''
''Ja echt, waarom zou ik het anders zeggen?'' Louis grinnikte.
''Bij deze dan'' Hij pakte wat uit zijn broekzak, een roze doosje.
''Wil je mijn meisje zijn?'' Hij maakte het doosje open en er lach een zilveren ring in.
''Ja, heel graag!'' Ik knuffelde hem en hij tilde me op. Gevolgd door een passievolle zoen.

Bij 5+ reacties schrijf ik weer verder! Sorry voor de korte stukjes, maar ik heb ineens zoveel ideeën voor het verhaal! Het heeft ook een beetje met the x Factor te maken ... ;) En bedankt voor de reactie's abo's & kudo's ! xoxo' love you guys.

Reageer (5)

  • Oliveira

    Dubbelpost :D
    Voor de 5e reacties..
    X

    1 decennium geleden
  • Oliveira

    Verdurr :D
    Ik ben gewoon super benieuwd :$

    1 decennium geleden
  • 5SOSHoran

    OMG dit verhaal is so LEuk!! Snel Verder :D

    1 decennium geleden
  • crazycatlady

    Ahhhhh LOUIS<3 oh f*cking sweet snel verder schrijven;)

    1 decennium geleden
  • Euforia

    Aww lief! 1/5 reacties is binnen! (: xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen