Foto bij Even voorstellen.

Voordat ik ga beginnen zal ik de hoofdpersoon (Het meisje op de foto) en de andere belangrijke figuren even voorstellen.

HOOFDERSOON
Naam: Camille Dijkstra
Leeftijd: 17
Jarig op: 17 mei
Karakter: Spontaan en vrolijk meisje. is alleen wel snel nerveus en zenuwachtig. Maar ze is altijd zeker van haar zaak. Oftewel, als zij iets wil gebeurt dat ook. Ze staat ook heel erg open om te leren.
Hobby's: Zingen, dansen en met haar beste vriendin Lily One direction liedjes luisteren. :)
Extra: Camille heeft gescheiden ouders, en haar Franse moeder is terug verhuisd naar Frankrijk. Maar doordat haar vader het vaak heel erg druk heeft met zijn werk logeert ze vaak bij haar beste vriendin Lily omdat ze geen broertjes en/of zusjes heeft en anders alleen thuis is.


BELANGRIJK IEMAND IN HET VERHAAL.
BESTE VRIENDIN.
Naam: Lily de Raad
Leeftijd: 17
Jarig op: 20 juli
Karakter: Lily is een vrolijk en druk meisje. Ze ziet niks als een probleem en heeft altijd de beste oplossingen als je in een dip zit. Kan alleen heel slecht met hoge druk omgaan.
Hobby's: Dansen, Kletsen, met Camille One direction luisteren en films kijken.
Extra: Lily is echt verslaafd aan McDonalds en heeft een broer Drake (20). Hij woont op zich zelf.


Nou ik denk niet dat ik One direction moet voorstellen want die ken je natuurlijk wel :P

Dan kan ik nu beginnen met het ''echte'' verhaal.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen