Foto bij de beslissende wedstrijd

jordan's pov
de tweede helft begint en bryce rent naar voren. Jude weet de bal af te pakken en speelt hem door naar jou. 'darren inwisselen met mark' hoor je de coach roepen, als iedereen weer staat ren je weer verder, het duurt niet lang of je bent op de andere helft. 'hier heen' als je net wilt pasen word je door Claude getackeld. als je valt klapt je been dubbel, je staat niet meer op. Xavier helpt je op je knieen en kijkt naar je been. 'die is verzwikt' zegt hij, hij helpt je omhoog en naar de bank. je word door elise geholpen met je been. 'gaat het wel'zegt ze 'ja het gaat wel'ze druk een zak ijs op je been, je trekt je been weg 'zit stil en ontspan je been'zegt ze als ze je been terug trekt.'sorry' zeg je en je kijkt weer naar de wedstrijd en je ziet dat de score gelijk is gemaakt.

Xavier's pov
je kijkt naar de score nog een keer scoren en jullie hebben gewonnen. je neemt de bal aan. als je bij het doel staat schiet je de bal weg. 'meteor blade' en je schiet hem weg. en je scoort net en bryce en Claude vinden het niet grappig, en ook shawn word getackeld en ook hij is gewond. je loopt naar je positie. het fluitsignaal gaat en de wedstrijd is afgelopen.'ik had niet anders verwacht van jullie' zegt Byron 'jullie deden het ook niet slecht' zegt mark die naast je komt staan. ze schudden elkaars hand.

elise's pov
je loopt naar de anderen toe, 'goed gespeeld' zeg je. 'ja jammer dat jij niet mee deed' zegt Byron 'ja dingen lopen soms anders dan je wil' zeg je simpel, 'sorry dat ik jordan iets te hard tackelde' zegt Claude 'geeft niet het kan af en toe een watje zijn' zeg je 'en bedankt' zegt hij beledigd waardoor iedereen moet lachen. als je wat voelt leg je snel je hand op je buik waardoor byron, bryce en claude je raar aankijken 'leg het later wel uit' zeg je en Xavier geeft je een kus. en je ziet de jongens je aankijken. je loopt weer weg. als jullie net weg willen gaan komen de drie jongens weer naar je toe. 'het is later' zegt byron 'ik bepaal wanneer ik het zeg' zeg je 'elise komen we gaan' hoor je iemand roepen 'ik moet gaan doei' zeg je en je rent weg.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen