Foto bij Axel's probleem

Axel's pov
je loopt naar het ziekenhuis waar je vader werkt. als je richting zijn kantoor loopt krijg je een brok in je keel. hij wilde met je praten maar je weet al waar het over gaat.'a Axel daar ben je' hoor je en je kijkt op. 'ja u vroeg of ik wilde komen' zeg je 'mooi ik wil namelijk dat je uit het ffi stapt om te gaan studeren' zegt je vader, je kijkt op, uit het toernooi stappen? 'ik heb al aan de coach door gegeven dat de volgende wedstrijd je laatste is' je knikt 'ja vader' zeg je 'nou ga maar weer ik heb werk te doen' zegt hij je loopt net naar buiten als je elise ziet 'hey Axel'zegt ze 'heey wat doe jij hier?' vraag je en ze kijkt je aan met een serieus? blik 'o ja laat maar' zeg je 'zie je zo wel weer' zegt ze. je knikt en loopt weg. je schud je hoofd je zit in je hoofd dan wel te zeuren dat je moet stoppen maar je bent niet de enige met problemen.

Xavier's pov
elise is naar het ziekenhuis voor een echo. je wilde mee gaan, maar ze had gezegd dat dat niet nodig was.je loopt naar je kamer en gaat zitten denken. als er iemand op je deur klopt kom je overeind 'binnen' roep je als je elise binnen ziet komen 'hoe ging het' is het eerste wat je vraagt. 'rustig aan het ging goed' lacht ze 'sorry ik ben een beetje...'voor je je zin kan afmaken 'overbezorgd' zegt elise 'ik wilde zeggen nieuwschierig' zeg je 'ja tuurlijk' zegt ze en gaat naast je zitten. ze geeft je een kus. ' i am the happyest girl in the world'zegt ze als zehaar hoofd op je schouder legt 'and i am the happyest boy' zeg je en je geeft haar een kus 'aaa look at the parents' horen jullie bij de deur 'komen jullie eten'zegt loretta die in de deur staat 'ja we komen'zeg je en jullie lopen achter haar aan jullie pakken wat te eten en gaan zitten. 'attentie we weten de volgende tegenstanders' zegt de coach 'jullie volgende tegenstander is het team van azie fire dragon'

onbekend pov (maar die kan je denk ik al raden)
dus jullie moeten tegen inazuma japan, dat gaat leuk worden, denk je bij jezelf. zeker als ze gaan zien dat jij en nog 2 bekenden in het team zitten. je lacht bij de gedachte,als je hun gezichten al voor je ziet. 'waarom lach je?' hoor je achter je 'ik probeer de gezichten voor me te zien van inazuma japen' zeg je 'ja dat gaat er leuk uitzien'zegt degene achter je.

Reageer (2)

  • DeNaamIsGideon

    het team van Azie?
    Zuid Korea toch, noaja wat doet het er toe
    hey Byron leuk dat jij er ook weer bent.

    7 jaar geleden
  • Elevens_Eggos

    dit is echt een goed verhaal je schrijft echt goed
    alleen snap ik niet dat je nooit reactie krijgt?
    je schrijft echt goed en daar moet je trots op zijn(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen