dit is het laatste hoofdstuk op me pc nu moet ik weer verder typen. moest hem alleen nog wat af typen

Xavier’s pov
Je had dus niet gedacht het zo goed op te vatten. Je merkte trouwens dat er ook wat met haar was maar je hebt er niet naar gevraagd. Jullie hebben nu pauze en Elise is samen met Jordan en nathan de stad in om te praten. En jij bent thuis gebleven.
Elise’s pov
Je loopt samen met je broertjes door de stad ‘dus je wilt het kind houden’ vraagt Nathan. Je knikt ‘je weet best dat ik tegen abortus ben’ zeg je. Aan zijn gezicht te zien vind hij het nog steeds niets. Je zucht ‘ik kan zien dat je dit helemaal niets vind Nathan, je bent soms echt te overbezorgd’ zeg je ‘tuurlijk vind ik het niets, je bent mijn zus vind je het gek’ zegt hij ‘ik ben het met Nathan eens een kind is leuk maar je bent nog maar 16’ valt jordan bij ‘jullie zijn ook lekker steunend zeg’ zeg je en loopt voor uit. ‘Elise wacht nou’ hoor je een van de jongens zeggen. Je staat stil en draait je om ‘waarom’ zeg je koud. ‘sorry het was inderdaad niet erg aardig’ zegt Jordan ‘het is goed ik word echt chagrijnig van de zwangerschapshormonen’ zeg je ‘kom je lopen we verder’ zegt Jordan. Je knikt en jullie lopen door ‘wat is daar aan de hand’ zeg je als je een aantal mensen zien achter een bosje ‘wat gebeurt hier’ vraagt Nathan. ‘kijk daar’ zegt Jack die er ook bij zit als jullie kijken waar hij naar wijst schrikken jullie ‘ssssh’ roept de rest ‘oo dit gaat leuk worden’ als jullie de rest volgen naar de ijssalon, komt als jullie daar een tijdje zijn Cellia en Sylvia aanlopen. ‘wat doen jullie hier?’ vraagt Cellia ‘ssh nu komt de climax’ zegt sue ‘de climax van wat’ vraagt Sylvia ’S-Silvia afbreken afbreken de kat is uit de zak’ zegt sue en wilt weglopen ‘o nee jij blijft hier ik zie toch dat het leuk zou worden’ zeg je als Sylvia en Cellia bij de ijssalon naar binnen kijken maken de jongens en sue dat ze weg komen. ‘moeten we ze halen’ vraagt Cellia ‘nee dat zit wel goed’ zeg je met een lach ‘ik hebt het dan niet alleen over die twee’ zeg je wijzend op de plek waar de jongens net waren ‘en ik ga er niet achter aan ook’. als jullie terug lopen zie je dat de jongens al terug zijn. 'erg dapper hoor weglopen' zeg je met een lach. ze kijken je raar aan 'laat maar'. het is nu al 2 uur verder en mark en Camilia zijn nog niet terug. 'moeten we ze niet halen' hoor je Tori zeggen 'nee die doen het vast goed samen' zegt sue 'en dit is ook goed' voegt ze er aan toe las ze van het eten proeft. 'we eten pas als iedereen er is zeg je terwijl je met de houten spaan op haar hand slaat. 'hopelijk schiet hij wel op want ik heb honger' zegt jordan die op de tafel ligt. ineens horen jullie Jack's maag maar het kan ook onweer zijn. het duurt niet lang of ze zijn er ook en jullie kunnen eten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen