de namen zijn van me kleine broertje en me stiefzusje en die begon over lilly potter dus lekker simpel. :)

Elise’s pov
Je schrikt wakker ‘alweer?’ als je opkijkt zie je David staan ‘ik denk dat het handig is als ik ergens anders ga slapen dit is al de zoveelste keer’ zucht je ‘het is niet erg’ ‘momentje’ zeg je en je rent je kamer uit. ‘man heey’ zucht je als je in het toilet bent. Hoor je iemand binnen komen ‘gaat het echt wel’ je draait je om en ziet Xavier staan. Je staat op, maar zakt gelijk weer op de grond en grijpt naar je buik. ‘auw’ zeg je. je word omhoog geholpen door Xavier en hij leid je zijn kamer in. ‘ga maar liggen ik slaap wel op de stoel’ zegt hij ‘nee dat hoeft echt niet’ zeg je en staat op, maar je word direct weer op bed geduwd. ‘het is niet erg’ zegt hij ‘sure?’ vraag je ‘jaha ga nu maar slapen’ zegt hij. Je gaat liggen en al snel val je in slaap. Als je de volgende morgen wakker word, zie je dat iedereen al aan het trainen is. Je kleed je aan en gaat eten. Als je naar buiten kijkt zie je dat iedereen hard aan het werk is. Als je klaar bent ruim je je spullen op en loopt naar het veld. ‘lekker bezig jongens’ roep je en een paar jongens werpen je een glimlach toe. na een paar minuten is er pauze. Je gaat weer naar binnen en pakt water voor de jongens ‘heb je hulp nodig’ als je achter je staat zie je een meisje staan ‘nee hoor het gaat wel geloof ik, hoe heet je’ vraag je ‘ik ben de dochter van de coach Camelia Travis’ antwoord ze ‘ik ben Elisabeth Rose maar noem me maar Elise’ zeg je. als je alles bijna uit je handen laat vallen helpt Camelia je snel ‘dank je’ jullie lopen samen naar buiten en delen het drinken uit. ‘dank je meiden’ zegt Xavier en hij geef je een kus. Als ze weer gaan trainen blijf je bij de bank hangen. Je blijft kijken. Als Archer weer eens mis trapt laat hij de bal uitstuiteren en gaat weer met zijn haar spelen. Je pakt de bal en gooit hem weer in het veld. ‘dank je’ hoor je iemand roepen. Je loopt weer naar binnen, en gaat weer wat eten. Je hebt al 2 dagen niets gegeten en als je wat at kwam het er iedere keer weer uit. Nu gaat het al beter. Je legt je hand op je buik en zucht aan Xavier’s stem te horen toen je hem vertelde hoorde je duidelijk dat hij het niet erg leuk vond. Je zucht en loopt naar je kamer, pakt pen en papier en schrijft leuke namen op als het een jongetje is wil je hem Luka noemen en als het een meisje is kun je niet kiezen tussen Lilly en Marly. Als er op de deur word geklopt komt Xavier binnen ‘wat doe je’ vraagt hij ‘iets’ zeg je ‘ben je een naam aan het uitzoeken’ vraagt hij ‘ja als het een jongen is Luka en als het een meisje is kan ik niet kiezen tussen Marly en Lilly’ zeg je ‘Marly?’vraagt hij ‘ja naar mijn ouders Martijn en Lies officieel net als mijn naam Elisabeth’ antwoord je ‘ik vind het allebei prachtig’ zegt hij terwijl hij je een kus geeft ‘zeker weten?’vraag je ‘ja waarom niet’ antwoord Xavier ‘nou omdat toen ik het zei je niet erg, hoe zal ik het zeggen, niet erg leuk vond’ zeg je ‘het kwam onverwacht ja en mijn zus vermoord me zowat als ik het ga vertellen, maar ik sta volledig achter je’ geeft hij als antwoord ‘thanx je bent de beste’ zeg je en hij geeft je een kus.

Reageer (1)

  • DeNaamIsGideon

    Marly doet me denken aan de naam van mijn juf van vorig jaar, en die vond ik, hoe zeg ik dat, niet erg aangenaam

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen