Xavier’s pov
Je bent er niet erg bij met je hoofd en de bal word weer van je afgepakt. ‘Xavier let nu op’ roept Jordan ‘wow nooit gedacht dat ik dat ooit tegen jou zou moeten zeggen’ hoor je er achter aan ‘ik doe ook mijn best hoor’ zeg je terug. Om te bewijzen dat je niet nutteloos bent de tweede helft pak je snel de bal af en rent naar de andere helft. Al snel word je ingesloten door 4 van de spelers van Big Waves, tot nu toe is het niemand gelukt om erlangs te komen. Je houd de bal tot nu toe goed bij je ineens weet je een uitweg. Je ziet jordan vooraan staan springt omhoog en speelt hem met een salto door aan jordan. Als je weer landt zie je de spelers van Big Waves je verbaast aankijken. Je krijgt de bal weer terug gespeeld en schiet ‘meteor blade!’ roep je en scoort nog een paar seconde voor het fluitsignaal gaat. je kijkt even om en loopt terug naar de bank. ‘yes we hebben gewonen jongens’ zegt mark. Jullie gaan je omkleden en terug naar raimon. Als jullie aankomen, komt Elise naar buiten en je geeft haar een kus op haar kruin.

Elise’s pov
‘wat is hier aan de hand’ vraagt jordan ‘Nathan, jordan, loretta, kan ik met jullie praten?’ vraag je ‘Xavier wil je ook mee’ voeg je er aan toe. Jullie lopen naar je kamer. ‘wat is er nou, Xavier deed ook al zo raar na de rust’ zegt loretta ‘dat komt door het telefoontje dat ik met hem had’ zeg je terwijl je over je hoofd wrijft ‘wat is er elise’ zegt Jordan ‘Elisabeth Stella Rose, wat is er’ zegt Nathan geirriteerd ‘ik ben zwanger’ zeg je ‘ JE BENT WAT!!!!’ roepen ze tegelijk ‘ze maakt een grapje toch’ hoor zacht van bij de deur komen. Loretta doet hem open en de rest valt naar binnen ‘o fijn zeg je, mensen weten niets van privacy’ zeg je en loopt de kamer uit ‘goed gedaan jongens hoor je Xavier zeggen je loopt het plein op als iemand je tegen houd, en dicht tegen hem aandrukt. Je hoeft niet eens omhoog te kijken om te weten dat het Xavier is. Je drukt je gezicht in zijn borst en laat je tranen lopen. Na een tijdje duwt hij je hoofd omhoog en veegt je tranen weg ‘ shh shh shh heey we komen er wel uit’ zegt hij ‘je kijkt omhoog en knikt. Hij pakt je hand en jullie lopen naar binnen. Als jullie binnen komen. Komt de rest van het team naar je toe ‘dus je bent echt zwanger’ vraagt Nathan je knikt ‘hoe ben je erachter gekomen’ vraagt jude ‘nou eerst ging ik de hele tijd over mijn nek net als mijn pleegmoeder toen zij zwanger was een jaar geleden een miskraam trouwens, en toen jullie wegwaren heb ik een test laten doen om het zeker te weten en toen bleek dat ik zwanger was’ zeg je met een zucht en loopt weer naar je kamer toe.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen