Foto bij trainen in de kamers

ik kan geen plaatjes meer vinden dus blijf ik deze gebruiken

Elise’s pov
Iedereen is in zijn kamer aan het trainen, en jij gaat er ook heen. Je besluit ook te gaan trainen en Caleb te pesten die probeert te slapen. Je zet de muziek op waarbij je altijd traint en begint ook. het duurt nog geen 5 minuten of Caleb loopt aan je kop te zeiken. ‘zet die muziek af jij’ hoor je hem roepen je negeert hem en zet je muziek nog harder. Je bent een half uur bezig als je even een pauze neemt. Als je net weer wilt beginnen komt Nathan je kamer in. ‘ik heb je beloofd dat ik je zou helpen met trainen’ zegt hij en je knikt en jullie beginnen. ‘man dit zou een stuk makkelijker gaan in een grotere kamer’ zeg je na 10 minuten ‘jij bent niet verboden naar buiten te gaan’ zegt nathan ‘ik weet het maar anders vind ik het lullig voor jullie’ antwoord je ‘ga gewoon kan je Hurley zoeken’ zegt hij met een lach ‘zeker weten?’ vraag je ‘ja ga gewoon’ zucht hij. Je knikt pakt je spullen en gaat naar buiten. Je besluit naar de rivieroever te gaan. Als je net de brug over loopt word je verrast door een auto nou zeg maar limousine. Als hij stopt zie je een raam opengaan, maar besteed er geen aandacht aan. ‘heey Elise’ hoor je 2 meiden roepen. Als je je omdraait zie je Tori en Sue half uit het raampje hangen. ‘ik zou uitstappen dat is volgens mij wat comfortabeler’ zeg je lachend. Als ze uit de auto zijn kijken je ze aan ‘lang niet gezien’ zegt Sue ‘ja echt he’ zeg je ‘woehoe’ horen jullie beneden als jullie kijken zien jullie Hurley staan. ‘ooo daar is hij dus’ zeg je ‘hé hurley roep je en je loopt naar beneden. Waardoor de andere niets anders kunnen dan je volgen. ‘heey elise’ zegt hij. En loopt terug ‘ben je ook aan de coach ontsnapt’ vraagt hij ‘ik ben geen speler in ben manager en daar heeft hij niets over gezegd’ zeg je met een lach ‘weet ik maar waarom heb je een voetbal tenue aan?’ vraagt hij ‘ik moet wat meer terug komen?’ zeg je wijzend op je been ‘ik weet het hoorde jou en Nathan praten toen ik naar het toilet moest’ zegt hij je zucht. ‘mogen we even bij gepraat worden?’ zegt Tori ‘nou jullie weten van het ffi toch? Nou moet Inazuma japen tegen big Waves maar mogen niet trainen.’ Leg je uit . ‘waar slaat dat op?’ vraagt Sue ‘ik denk dat ik het weet en ik denk dat hij Hurley expres heeft laten gaan’ ze kijken je allemaal raar aan ‘ wacht maar tot de wedstrijd’ zeg je ‘als jullie het ook zelf door krijgen tenminste anders liggen we er zo uit’ voeg je er achteraan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen