dit is de laatste keer dat het gebeurt

Xavier’s pov
Je ligt op je bed naar muziek te luisteren,als je een sms van Elise binnen krijgt. Als je hem opent. Zie je wat er staat “HELP”snel ga je naar haar kamer en zie je dat ze echt in de problemen zit ‘Elise’ roep je en je rent naar haar toe en helpt haar weg als de man die er gister ook gezellig was haar wilt slaan. ‘dank je’ zegt ze ‘wat doet u hier’ roep je als hij naar je kijkt ‘kijk eens wie we daar hebben’ zegt hij. Je kijkt hem vuil aan en pakt Elise vast, maar word weer terug getrokken door da man en drukt haar tegen de muur aan met haar beide handen boven haar hoofd. Voor je het weet heeft ze de man een knietje gegeven en ontsnapt uit zijn greep ‘o jij kleine’ hij en je trekt Elise mee. Jullie duiken snel de kast van de conciërge in. en blijven daar staan. ‘ik weet dat jullie er zijn’ horen jullie ‘pardon meneer maar dit is verboden terrein ik moet u vragen weg te gaan’ horen jullie de coach zeggen en daarna horen jullie de man weer weglopen. Elise zucht en zakt langs de muur op de grond. Je gaat naast haar zitten en je schrikt op als ineens de deur open gaan. Je kijkt op en ziet de coach staan ‘en wat doen jullie hier’ vraagt hij ‘de tortelduifjes uithangen’ zegt Elise sarcastisch ‘wat denkt u dat we aan het doen waren voor die man vluchten natuurlijk, hoe is hij eigenlijk binnen gekomen als u de hele dag al bij die deur zit?’ ‘ik ben net even weggegaan en toen ik Hurley ook weggegaan dus die was ik nu aan het zoeken’ zegt hij ‘ja forget it als Hurley eenmaal naar buiten gaat zoekt hij het water op en komt hij niet meer terug’ zegt Elise en loopt weer naar haar kamer, je loopt er snel achterna voor als die man stiekem niet weg is gegaan. Jullie bij Elise haar kamer aan komen, komt jordan aangelopen. ‘en daar komt de volgende’ moppert Elise. Je geeft haar een kus en gaat dan voor zover jij weet is ze bij hem wel veilig, nou kan hij af en toe wel een watje zijn dus dat weet je ook nog niet zo zeker. Als je je kamer inloopt hoor je gebonk tegen de muur. Je gaat kijken nou is het meer luisteren. Maar het is niet alleen mark die je hoort ook Axel en Jude. Als je omkijkt zie je dat ineens iedereen behalve natuurlijk Caleb achter je staat. Maar na de laatste keer komt hij niet meer bij haar in de buurt. Als ineens door iemand boven je hoofd de deur word open getrokken rent iedereen naar binnen. ‘zie je iedereen is het er mee eens’ zegt jude. Na een tijdje is iedereen in zijn kamer aan het trainen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen