Elise’s pov
Je word na een uur wakker je kan je niet herinneren dat je in slaap bent gavallen, en merkt dat Xavier er niet meer is. Als je op je horloge kijkt zie je dat het 1 uur is. Je hebt honger maar je bent gewoon te moe. Dus probeert weer te slapen, na een half uur word je weer wakker maar dit keer van iemand die de kamer binnen komt. Je komt langzaam omhoog en ziet dat Xavier binnen komt. ‘beetje geslapen?’vraagt hij als hij merkt dat je wakker bent. Je gaat zitten en knikt . ‘beter dan vannacht’ zeg je waardoor hij je raar aankijkt. ‘ik had een nachtmerrie, en toen kwam David mijn kamer in en kalmeerde me, alleen omdat hij naast me sliep en volgens hem was ik aan het schreeuwen en trappen tegen de muur, vervolgens denk ik dat hij me in alleen bh heeft gezien ook al zegt hij van niet’ bij dat zie je dat Xavier zijn lach in houden ‘niet grappig’ zeg je beledigt en doet je armen over elkaar ‘maar ga verder’ zegt Xavier ‘ik probeerde weer te slapen maar dat lukte pas weer om 7 uur, en een half uur later werd ik uit mijn bed gehaald door ik weet nog steeds niet wie maar hij of zij heeft een kussen naar het hoofd gekregen’ zeg je. Je merkt dat Xavier een dienblad met wat eten bij zich heeft als hij in de gaten krijgt dat jij het dienblad in de gaten krijgt, pakt hij het op en zet het op je schoot neer ‘je moet wel eten’ zegt hij en je voelt dat je maag heel erge honger heeft. ‘je bent een schat’ zeg je en geeft hem een kus ‘weet ik’ zegt hij met een big smile. Je begint met eten en als je klaar bent maak je Xavier’s bed schoon en ruimt de spullen op. Je loopt nu naar je eigen kamer. Als je er bijna bent krijg je een sms van Nathan. “heb nu niets te doen als je het nog niet tegen Jordan hebt gezegd wil ik het wel doen, hoorde van Xavier dat je erg emotioneel werd” je rolt met je ogen en antwoord “is goed maar ik wil het best zelf doen, voel je niet verplicht” na een paar minuten krijg je weer bericht “oke zal ik het zo zeggen o en trainen gaat er niet in vanavond de coach bewaakt de ingang we kunnen er niet uit” je leest het berichtje nog een keer en denkt watte #, als we willen winnen moeten we wel trainen. Je zucht je wilt er wat van zeggen maar je weet dat je er niets mee bereikt. Je loopt je kamer in en na 5 minuten word er op de deur geklopt ‘heb ik hier dan geen 10 minuten rust voor mezelf mopper je en doet de deur open. En schrikt als je ziet wie er staat. Snel ren je je kamer ik en sms’t Xavier.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen