Elise’s pov
Je kijkt degene aan die je kalmeerde ‘hè hè je bent rustig’ hoor je naast je en je ziet David staan je was vergeten dat hij naast je sliep. Je trekt snel je deken op als je je weer herinnerd dat je gister geen topje hebt aangetrokken.’dude uit mijn kamer’ roep je naar hem ‘ha ha rustig ik heb niets gezien’ lacht hij. Je zucht en gaat weer achterover liggen. Je sluit je ogen en zucht. ‘whats er’ vraagt hij ‘niets’ zeg je ‘oké ik ga weer slapen anders presteer ik morgen niet’ zegt hij ‘truste’ zeg je als hij je kamer uitloopt. Je probeert weer te slapen maar pas om 7 uur kom je weer in slaap. Om half 8 komt er iemand je kamer in, je kijkt niet op tot er iemand in je zij zit te porren, ‘ga weg’ zeg je half in slaap. ‘opstaan jij we gaan ontbijten’ hoor je naast je. Je pakt je kussen en gooit hem naar degene naast je ‘mispoes’ hoor je. Je zucht en staat op. Na zo’n 10 minuten heb je je aangekleed en loop je naar beneden. Je loopt naar de eetzaal terwijl je je haar in een vlecht doet. ‘morgen jongens’ zeg je als je slaperig de eetzaal binnen loopt ‘morgen’ hoor je een aantal mensen terug zeggen. Je pakt wat eten en gaat zitten. Je eet rustig je eten op en word wakker. ‘heey’ hoor je achter je. ‘heey jongens’ zeg je als je Xavier en Jordan ziet staan. Als Xavier gaat zitten geef je hem een kus. Je ziet dat jordan met zijn ogen rolt. Je lacht zacht als je het ziet. Jij geeft je een trap tegen je been. ‘auw waar was dat voor’ zeg je terwijl je naar je been grijpt ‘zeg kunnen jullie het zien’ zeg je als iedereen jou kant opkijkt. Ze draaien zich snel weer om en gaan weer door met eten. ‘sorry’ zegt Jordan. ‘ik dacht dat ik tegen de tafel aanschopte omdat ik tegen iets ijzers aan trapte’ zegt hij. ‘Elise wat is er’ zegt Xavier ‘niets oké stop met dat gezeur iedereen vraagt dat al aan me sinds ik er ben’ zeg je en loopt weg. Vanuit je ooghoek zie je dat ze je raar aankijken. Je zucht en loopt naar je kamer. Je gaat op je bed zitten en kijkt naar je been. Man hij kan harder trappen dan je dacht het is een lelijke blauwe plek. Als je iemand op de deur hoort kloppen doe je snel je broek weer naar beneden. ‘mag ik binnen komen’ hoor je Nathan zeggen ‘ja hoor’ zeg je met een zucht ‘ik vind wel dat je het moet zeggen hoor’ zegt hij. Je zucht en gaat liggen. ‘ik weet het maar ik heb geen idee wanneer’ zucht je. Je staat op en rommelt wat in je nachtkastje . je pakt er iets uit en als je je omdraait zie je dat Nathan je hele bed heeft ingenomen. Je lacht en duwt zijn benen van het bed af.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen