Elise’s pov
Je praat met niemand meer over het incident van vanmorgen en Xavier heb je moeten tegenhouden Caleb niet te vermoorden. Je zucht en loopt naar buiten. Het is nu midden in de nacht. Je hebt je oude voetbal tenue mee genomen zodat je stiekem zou kunnen trainen. Het bestaat uit een paars T-shirt en een zwarte broek. Je probeert te scoren maar hij gaat iedere keer naast ‘stom been’ mopper je bij jezelf dankzij het instorten van het alius gebouw, en die rots die op je been viel was je bot op 4 plekken gebroken. de enige optie was een beensteun en met moeite rennen en sporten. Je hebt voor het laatste gekozen maar moest wel stoppen met voetballen. Na een half uur laat je je op de grond vallen, en blijft daar zitten. Je doet je ogen dicht en voelt aan je been. Het liefst wilde je hem afdoen, maar je weet dat als je dat doet je niets met je been kan. Als je weer opkijkt zie je dat Nathan aan het kijken is, als hij in de gaten krijgt dat je hem ziet doet hij het raam open. ‘war doe je buiten in het midden van de nacht’ vraagt hij halfslaap dronken ‘hoelang sta je daar al te kijken’ vraag je ‘euhm sinds je begon’ zegt hij. Je zucht en staat op ‘wat is dat om je been’ vraagt hij als hij je beensteun ziet ‘iets wil er niet over praten’ zeg je en loopt naar binnen. Als je naar je kamer loopt zie je Nathan staan. Je zucht en loopt naar hem toe ‘ik wil er niet over praten’ zeg je weer ‘ik zie zo dat er iets is’ zegt hij als hij je tegenhoud. Je zucht en jullie lopen zijn kamer in. je gaat op zijn bed zitten en hij staat tegen de muur aan. ‘oké dan na de wedstrijd tegen Genesis stortte het hele gebouw in en toen belande zo’n blok op mijn been vervolgens werd er geconstateerd dat hij op 4 plekken gebroken was en gips dan geen zin heeft, dus was de enige optie zo’n beensteun, dus moest ik stoppen met voetbal’ leg je een lang verhaal kort uit ‘en geen voetbal gaat er bij jou niet in’ voegt Nathan nog even bij je werpt hem een kleine glimlach toe ‘inderdaad dus ben ik nu stiekem aan het trainen’ zeg je. Je voelt dat je moe word en staat op ‘ik ga naar bed truste’ zeg je ‘truste’ hoor je. Je loopt naar je kamer, kleed je om en duikt je bed in. maar erg lekker slapen is het niet want je hebt een hele erge nachtmerrie. Als je om 4 uur wakker schrikt. Raak je helemaal in paniek ‘rustig ademen’ hoor je naast je. Je ziet niet wie het is maar je doet wat hij zegt. Na een tijdje ben je rustig en kijkt naar wie er staat.

Reageer (1)

  • DeNaamIsGideon

    het maakt me niet uit wie het is, maar het is een creep

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen