Xavier’s pov
Je kijkt de man aan zonder een vin te verroeren. ‘ik zeg het nog een keer ga hier weg dit zijn niet jou zaken’ zegt de man ‘Xavier alsjeblieft’ zegt Elise en ze pakt je hand vast ‘jou keuze’ zegt de man. Elise trekt je terug voor hij je kan slaan. ‘laat hem hier buiten’ zegt ze. Je schud weer je hoofd ‘ik ga hier niet weg’ zeg je koppig ‘koppig als een ezel kan je beter naar de kinderboerderij gaan’ zegt de man. Aan Elise’s gezicht zie je dat hij dat beter niet had kunnen zeggen. Je houd haar snel tegen voordat ze gaat slaan
Elise’s pov
Je wilt je “vader” slaan maan dat lukt niet omdat Xavier je stevig vast houd. Je rukt je los uit zijn grip en loopt weg ‘ik dacht het niet jongedame’ hoor je je “vader”zeggen en je word aan je haar terug getrokken ‘auw auw auw’ roep je en tranen schieten in je ogen. En je kreeg nog een klap, maar dit keer in je buik en je valt weer op de grond. ‘Elise!!’ hoor je achter je als je opkijkt zie je Nathan, Jordan en Loretta op je afkomen. Je ziet ook dat je “vader” zich zelf in de problemen ziet zitten en gaat er vandoor. Je komt langzaam omhoog en grijpt naar je buik ‘dat is een lelijk plek kom maar mee naar binnen’ zegt loretta en ze leid je naar binnen. Als de rest van het team naar je toe komt kijken ze je raar aan. Je krijgt van Loretta wat ijs voor je oog en gaat ergens zitten. Je zucht en hoort iemand aankomen lopen nou eigenlijk het hele team, ‘wat was dat’ vraagt Nathan ‘kan ik even met je praten’ vraagt Xavier ‘is goed, guy’s foro’ zeg je, ze kijken je niet begrijpend aan ‘opzouten dus’ als ze weg zijn zucht je en gaat achterover in je stoel zitten.’wat is er’ zegt hij ‘die man die me net sloeg is dus mijn pleegvader’ zeg je en kijkt je geschokt aan maar zegt geen woord ‘ ik ben dus hier heengegaan zonder dat ze het wisten maar toen ik thuis uit het raam wilde springen om te ontsnappen kwam hij net mijn kamer binnen, ik sprong snel weg en ging er vandoor maar ze volgde me tot aan het vliegveld en daar ben ik ze kwijtgeraakt dacht ik’ je stopt om op adem te komen ‘ dus eigenlijk ben je een soort van weggelopen’ zegt Xavier en je knikt als je onder de deur door kijkt zie je voeten staan je loopt er zacht heen en doet hem open en degene die naar binnen valt is niemand minder dan Caleb.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen