Foto bij de ffi

Elise’s pov
‘ffi ?’ vraagt mark ‘ja de football frontier international, ik hoorde het een week geleden op de tv ik doe zelf niet mee maar ik help met het managen’ zeg je ‘dat klopt het is een wedstrijd voor landen van over de hele wereld en iedereen in deze kamer is uitgekozen voor het internationale team van japen maar niet iedereen mag spelen, ik verdeel jullie in twee team’s de aanvoerder van team a is mark, de aanvoerder van team b is jude’ iedereen keek elkaar aan jude? Maar jullie doen wat de coach zegt en gaan jullie omkleden ‘ja jongens ik zoek even een toilet op want ik ga me niet hier bij jullie omkleden’ zegt loretta en loopt met haar outfit weg en je loopt mee. jullie komen na 10 minuten terug maar draaien jullie je weer om omdat nog een paar jongens nog niet klaar zijn ’ZEG SCHIET EENS OP JULLIE’ roep je als ze na 20 minuten nog niet klaar zijn ‘ja ja rustig aan’ hoor je iemand roepen . je rolt met je ogen en krijgt een plan. Je draait je om een maakt een foto ‘als jullie na tien minuten nog niet klaar zijn, zet hem online’ je doet je best je lachen in te houden als je mensen hoort opschieten. Als je naast je kijkt zie ja dat loretta ook haar best doet. Na nog geen twee minuten zijn ze klaar en je wist de foto. Als ze je vuil aankijken werp je ze alleen een schijnheilige blik toe. Jullie lopen naar het veld, je gaat naar de bank en kijkt het team dat je helpt aan, ‘oké we gaan winnen’ zeg je tegen je team en ze kijken je zelfverzekerd aan , je loretta, jordan, en nathan. zitten in het team. ‘Oké ik wil jude en Axel vooraan, daarachter jordan, nathan en loretta, en Austin daarachter Caleb, shadow , todd en scotty , en in het doel natuurlijk darren begrepen’ zeg je ‘oké’ zeggen ze tegelijk en lopen naar hun positie met Caleb er mokkend achter aan. Je kijkt hoe de wedstrijd begint. Je zucht wat wilde je graag mee doen maar dat kan niet van wegen je been. Je hebt gezegd dat het over was, en beter. Maar dat is helemaal niet waar. ‘astro beuk’ hoor je als je kijkt zie je een hele blije jordan staan ‘mooi schot’ zegt mark tegen hem het staat nu 1-0 voor team b. er word nog 2 keer gescoord door team a. de eerst helft eindigt 2-1 voor team a.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen