ik weet dat loretta niet was gevraagd alleen ik baal dat sommige karakters niet veel voor komen

Elise’s pov
Je rent het terrein van raimon op. Je bent laat omdat als je wilde komen je eerst uit het raam moest klimmen en aan je “ouders”moest ontsnappen die je achter je aan zaten met de auto. Je had al 5 maanden huis arrest omdat je met raimon mee ging om alius te verslaan. Man e je “moeder”is te overbezorgd en je “vader” man die is pas erg ‘goed en met jullie team?’ hoor je een bekende stem zeggen. Als je bij de deur aan komt blijf je in de deur post uithijgen ‘h-hoi j-jongens’ zeg je tussen het hijgen door ‘zeg gaat het’ vraagt Nathan terwijl hij naar je arm kijkt. Je doet snel je mouw naar beneden ‘heey elise’ hoor je . je kijkt op ‘Xavier!!!’ roep je en je geeft hem een hugg ‘heey krijg ik geen knuffel’ hoor je een meisjes stem zeggen als je je omdraait zie je Loretta staan en je vliegt haar om de nek. ‘waarom ben je zo laat?’ hoor je shawn zeggen ‘ik werd thuis een soort van opgehouden en toen ging alles goed op het vliegveld ik ben met het vliegtuig gekomen ja en toen reden hier alle bussen niet waardoor ik vanaf het vliegveld moest lopen’ zeg je lichtelijk geïrriteerd ‘arme jij’ zegt Xavier sarcastisch. Je steekt je tong uit en hij geeft je een kus. ‘iew ga dat ergens anders lopen doen’ hoor je een aantal mensen zeggen ‘haha jullie krijgen ook wel iemand’ zeg je met een lach op je gezicht waardoor ze je raar aankijken.‘he mark ken je die gast daar’ hoor je todd zeggen ‘als jullie je omdraaien zie je iemand staan die druk met zijn haar bezig is. ‘heeft de coach je ook gebeld’ vraagt mark ‘boeit het jouw wat’ zegt hij terug. Je blijft bij Xavier staan. Maar blijf wel kijken ‘heb je niet eens de hersens om hallo te zeggen’ snauwt Kevin klaar hem te slaan ‘hoe heet je’ vraagt mark die voor Kevin gaat staan ‘Archer Hawkins’ antwoord hij je blijft hem aankijken, tot de coach binnen komt ‘iedereen hierheen graag’ zegt hij. Hij gaat alle gezichten langs ‘we missen nog een persoon’. Ineens draait jude zich om en houd een bal tegen die jullie kant op word geschoten. Als je de van jude de zaal in kijkt zie je wie de bal heeft geschoten. ‘Caleb!!!!!’roept iedereen tegelijk ‘coach vertel me niet..’ voordat jude zijn zin kan afmaken ‘nu hebben we iedereen’ jullie draaien je weer tot de coach. ‘de organisators van de ff hebben nu een internationale wedstrijd’ zegt hij ‘u bedoelt de ffi?’ breng je in waardoor iedereen jou kant opkijkt.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen