Foto bij my inazuma eleven story 2 ffi

deel 2 mensjes

Mark’s POV
Je loopt naar school, nou meer rennen de coach hilman heeft je gevraagd om naar school te komen. We weet niet waarom maar je hebt er niet naar gevraagd. Je loopt de hoek om als je merkt dat iemand je volgt. Je gaat stil staan bij de volgende hoek. En de gene die je volgt botst bijna tegen je aan ‘ben je me aan het volgen’ vraag je ‘nou..’stamelt degene voor je ‘ja ik werd gebeld door de coach van raimon en die vroeg of ik daar heen wilde komen maar ik raakte de weg kwijt en toen zag ik dat je een raimon uniform aan hebt en besloot ik je te volgen’ zegt hij ‘heeft coach hilman je ook gebeld , nou kom maar mee want we zijn laat’ zeg je en je begint te rennen , jullie komen heel erg buiten adem aan. Als je op kijkt zie je scotty, shawn ,Hurley , darren en Thor staan ‘kijk eens wie er nu laat is’ zegt Axel ‘ja ik versliep me en..’ zeg je terwijl je achter op je hoofd wrijft ‘zeg shawn ‘ is Elise niet mee’ vraag je ‘ze wist niet zeker of ze kon komen maar ze zou haar best doen’ zegt shawn je lacht bij de gedachte als Elise ergens haar best voor deed lukte het haar altijd ‘heey mark David is er ook’ hoor je achter je. Als je je omdraait zie je Jude en David staan‘zo te zien gaat er iets groots gebeuren want er zijn veel mensen’ zegt David , je knikt en draait je weer om naar Axel ‘kijk wie er ook is’ zegt hij. Als je achter hem kijkt zie je een bekend iemand staan ‘Xavier!’zeg je en loopt naar hem toe ‘ik was verbaast dat ik gebeld werd maar jij bent de aanvoerder van raimon en ik wilde eens met je spelen in plaats van tegen je o en er is nog iemand met me meegekomen’ zegt hij en precies dan komt er nog iemand uit de hoek gelopen ‘heey jongens’ zegt hij ‘jordan’ zeg je en je loopt naar hem toe ‘hoe gaat het nu’ vraag je ‘goed en met jullie team’ antwoord hij . nog voor je kan antwoorden, hoor je iemand uithijgen bij de deur. Je draait je om en ziet wie er tegen de deur aanhangt.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen