Foto bij een grote schok

elise's pov
je bent bezig met je telefoon te klooien die je van Jordan terug kreeg alleen werkt hij niet bepaald mee. toen het gebouw instorten is ook een ambulance gekomen en die heeft naar je been gekeken, omdat het in eerste instantie niet erg lijkt heb je er verband om gekregen. 'hulp nodig' hoor je en je zie Axel staan 'graag dat # ding werkt niet mee' zeg je en geeft hem je mobiel 'zo klaar' zegt hij naar 5 minuten 'hoe heb je dat voor elkaar gekregen? ik ben al een half uur aan het friemelen met dat stomme ding' vraag je als je hem net vast hebt gaat hij over en laat je hem bijna vallen. 'hallo....ja dat ben ik..... wat hoe bedoelt u.....WAT!!!!!!maar hoe?.... oke....ja...doei' je hangt op 'we moeten naar raimon Z.S.M.' maar waarom dan' vraagt mark 'elise' hoor je achter je 'wat is er' als je je omdraait zie je Xavier staan. je zucht 'laten we het er op houden dat we nog niet klaar zijn' ze kijken je raar aan. 'dat telefoontje dat ik net had was van de hulp van jullie "vader", en die heeft nog een stap met de meteoriet gedaan' zeg je 'hoezo' vraagt mark 'dit ga je niet leuk vinden maar Nathan en de andere zijn het laatste team' zeg je en je ziet de schok in de ogen van de rest 'maar als de rest weg gaat en jij niet kan spelen, hoe moeten we dan spelen dan komen we 3 mensen te kort' zegt Axel 'wij blijven er nu dan mooi bij' zegt scotty 'en als je wilt wil ik ook helpen het is tenslotte mijn schuld dat hij in het ziekenhuis lag' zegt bellatrix 'thanx bellatrix' zeg je 'o en nu we niet meer als alius spelen kan je me gewoon loretta noemen' zeg je 'en dan doe ik ook mee' zegt Xavier 'thanx guys' zeg je en jullie stappen in de bus en Xavier en loretta krijgen een uniform 'jeey eindelijk geen hand schoenen' zegt ze 'hihi ja he' zeg je. als jullie bij raimon aan komen worden jullie al opgewacht. 'told ya so' zeg je als jullie zien wie het zijn je word door loretta naar het bankje en ja gaat zitten. 'zo zo zien we elkaar weer mark' zegt Nathan 'mond dicht Nathan' zeg je, en hij kijkt je beledigd aan. en als ze op hun positie staan kijkt hij je aan 'en waarom doe jij niet mee' vraagt hij 'omdat ik een blok puin op mijn been heb gehad' zeg je simpel 'jammer had graag tegen je willen spelen'zegt hij 'zij waren je voor'zeg je wijzend op raimon 'maar dan zonder Xavier en Loretta' hij kijkt weer terug en het spel begint.

Reageer (1)

  • Allysae

    stomme nathan
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen