Foto bij het verhaal achter alius

ik heb geen idee hoe die vader heet dus hou ik het op vader

elise's pov
'we hebben verloren' hoor je naast je, je staat langzaam op maar zakt weer op de grond, het doet te veel pijn. je probeert nog een keer op te staan, maar dit keer houd je je goed vast aan het doel. je kijkt omhoog als je ineens word ondersteund. en kijkt recht in de groen blauwe ogen van Xavier 'gaat het wel' je knikt en probeert zelf te staan. als je weer staat loop je voorzichtig naar de raimon. als ze je in de gaten krijgen draaien ze zich om 'gaat het wel' vraagt mark als hij ziet dat je gewond bent, je knikt 'ik wil mijn excuses aanbieden dat ik zo ben weg gegaan' zeg je en je kijkt naar de grond 'het is niet erg alleen laat me niet meer zo schrikken oké'zegt Jordan. je knikt weer. 'vader' hoor je bellatrix zeggen. als je omkijkt zie je dat bellatrix een bal op haar "vader" af wil schieten. als ze schiet kijk je verbaast als je ziet wat er gebeurd.'XAVIER' roept mark en hij rent naar hem toe ' nu blij?' zeg je als je er achter aan loopt 'gaat het'vraag je als je hem omhoog helpt. 'waarom stopt je me' vraagt ze 'omdat hij toch mijn vader blijft en ik van hem hou, ik weet dat ik iet uw echte zoon ben en de naam Xavier van uw echte zoon is' zegt hij, als hun " vader" de bal terug gooit naar bellatrix,' schiet bellatrix' zegt hij 'schiet dan' als je ziet dat ze wil schieten. wil je net naar haar toe lopen, als ze op de grond valt'ik kan het niet want je bent ook mijn vader ik hou van u' je loopt naar haar toe en help haar omhoog. 'waarom heeft u alius opgericht' vraat detective smith die net aan komt lopen 'omdat ik wraak wilde zoals Xavier al zei had ik een zoon hij was een echte voetbal gek toen hij naar een voetbalkamp was gebeurde er een ongeluk, ik heb vaak geprobeerd om de zaak opgelost te krijgen, maar omdat de zoon van een politicus op een of andere manier er iets mee te maken had, werd de zaak gesloten al natuurlijke dood. toen stelde Aqualina ( coach lina) voor om sun garden te openen, toen 5 jaar geleden de meteoriet viel zag ik mijn kans op wraak' zegt hij 'wraak maakt blind' zeg je en de rest kijkt je raar aan 'dat had ik ook, ik was zo boos dat Nathan in het ziekenhuis lag dat ik wraak wilde' zeg je 'ja nog sorry daarvoor' zegt bellatrix 'het is niet erg, maar daardoor werd ik zo boos dat ik wraak wilde'zeg je. ineens begint het gebouw in te storten. 'wat gebeurt er' hoor je iemand zeggen, je denkt snel na en drukt de knop in waardoor alle deuren open gaan 'iedereen naar buiten nu' roep je 'elise kijk uit' hoor je Xavier roepen. snel spring je weg maar omdat je niet snel genoeg weg kan komen beland er een blok puin op je been valt. snel helpen mensen je er onder vandaan en proberen jullie een uitweg te bedenken. als ineens de bus ven raimon er aankomt'snel instappen' word er geroepen en je word de bus in geholpen. 'gaat het'vraat Xavier aan je en je knikt, al snel zijn jullie het gebouw op het nippertje uit.

Reageer (1)

  • Allysae

    omg
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen