Foto bij When live is hating you - Cheryl Jones

"Cheryl is je stiefzus al thuis?" Ik keek op en zag mijn stiefmoeder staan. Ik schudde mijn hoofd. Sinds mijn vader met Carolina D'lan samen woont. Heb ik een verwende stiefzus. Als het kon pakte ik haar terug voor het verpesten van mijn leven. Maar nu. Nu wil ik mijn leven oppakken en iets krijgen met mijn beroemde buurjongen Jake T Austin! Ik liep naar de deur. Het was een lichtbruine grote deur. Hij was mooi gedetailleerd. Ik pakte de ijskoude klink vast. Langzaam deed ik hem open. Daar zag ik hem zitten met zijn blond harige vriendin. Ik pakte mijn mes. Een mes waar ik meerdere levens mee heb beroofd. Ik liep door zijn kleine gang naar de kelder deur. Met mijn koude vingertoppen pakte ik de deur vast en deed hem zachtjes open. Stapje voor stapje liep ik de trap af. Ik keek goed om me heen. Daar! De elektriciteit kastje. Ik sloop daar heen en deed het groene deurtje open. Ik pakte mijn mes weer en draaide de knop van de stop door. Met mijn zaklamp richten ik op de bedrading. Met mijn mes kwam ik steeds dichter bij de bedrading. Langzaam sneed ik ze stuk voor stuk door. Eerst de zwarte, toen de groene en als laatste de rode. "Elizabeth ik kijk wel wat er aan de hand is." Toen ik dat hoorde sloop ik onder de trap. Ik hoor Jake de trap af komen met zware voetstappen. Toen ik hem achter in de hoek zag staan rende ik de trap op. Ik liep naar de keuken toe waar ik Elizabeth zag staan. Ik pakte uit mijn tasje een potje en een roze doekje. Ik deed een paar druppels op het doekje en ging achter haar staan. Snel deed ik het doekje op haar mond. Vlak voor dat we naar buiten gingen deed ik mijn handschoenen aan. Binnen was ik al vaak genoeg geweest. Elizabeth was een van mijn beste vriendinnen dus ik kwam er elke dag wel.

"Cheryl Jones! Heb jij Elizabeth Austin vermoord?" Ik schudde mijn hoofd. "Nee. Ze is ik bedoel was mijn beste vriendin." "We komen er wel achter. Jij bent de moordenaar! Jij bent het!"

Nadat ik haar vermoord had gooide ik mijn met robijn rode bebloede kleding in het riool. Snel klom ik door mijn raam naar binnen. Ik liep naar de badkamer en douchte me snel. Daarna trok ik een huispak aan en föhnde mijn lange bruine haren. Ik liep naar beneden toe. Al snel ging de deurbel. "Ik doe wel open." Riep ik blij. Toen ik bij de deur kwam kreeg ik een koude rilling. Snel deed ik de deur open. Daar zag ik hem. Jake t Austin. "Jake wat is er?" Hij keek me verdrietig aan. "Jake kom binnen." Hij liep achter me aan. We gingen bij de tv zitten. "Elizabeth is vermoord toen ze de vuilnis buiten zette. Ik weet dat ze jou beste vriendin was dus ik wilde het zelf vertellen voordat ik naar mijn hotel ga. Ik keek hem verdrietig aan. "Wil je niet hier blijven slapen?"

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen