Jordan's pov
je bent nu echt boos op Xavier eerst al Nathan, al was dat niet echt zijn schuld maar goed, en dan nu Elise. als jullie weer terug zijn begint het al donker te worden.als je wat gaat lopen zie je dat de coach met 2 mensen aan het praten is alleen zie je niet met wie.'Jordan' hoor je achter je, als je omkijkt zie je mark aan komen.'wat is hier aan de hand' vraat hij 'de coach is aan het praten met 2 mensen een daar van noemt haar zijn zus' als jullie weer terug kijken zien jullie dat de 2 mensen waar ze mee aan het praten was, weg zijn. 'jullie zijn klaar om the Genesis te verslaan' jullie schrikken op en kijken achter je. 'degene die morgen mee willen verzamelen zich morgen hier' zegt ze en loopt weg. de volgende morgen zie je dat iedereen er is. en jullie gaan naar fuji. als jullie op weg zijn stoppen jullie aan de rand van het bos. 'waarom stoppen we' hoor je iemand vragen. 'omdat de bus niet langs die rivier kan jullie lopen vooruit en we zien jullie aan de andere kant' zegt de coach 'dit lijkt wel een dropping' zegt iemand bijdehand en jullie stappen uit. je loopt achter aan tot iemand je roept 'hey Jordan kom eens' hoor je mark roepen 'je loopt naar hem toe 'deze is van Elise of niet' zegt hij en hij houd en half uit elkaar gehaalde telefoon vast 'ja dat is haar mobiel' zeg je 'je baalt hier van of niet' vraagt hij. je knikt 'alleen al in haar ogen zag ik dat ze veranderd is' 'hoe bedoel je' vraagt mark 'nou eerst zag je aardigheid en zorgzaamheid in haar ogen nu is het enige wat je er in ziet trots en minachting' zeg je en jullie lopen verder.

elise's pov
je ziet vanuit je kamer raam in de verte het busje van raimon en besluit de andere op de hoogte te houden. het duurt niet lang of ze zijn uit het bos en komen de berg op, jullie besluiten dat Genesis ze op het veld verast. als ze binnen zijn zie je op het grote scherm dat ze in de kamer van de meteoriet zijn 'elise wil jij ze gaan halen voor ze iets stoms uithalen' zegt Xavier 'met alle plezier' zeg je gaat er op af 'wat is dat' hoor je iemand zeggen 'dat is prive bezit' zeg je en je schiet een voetbal weg 'kijk uit' als ze de kant op kijken waar jij net stond 'zoek je mij' zeg je spottend als je de bal weer behendig stopt achter ze 'jullie hebben de verkeerde afslag genomen' zeg je 'deze kant op' zeg je en ze volgen je. als jullie in de zaal komen blokkeren de spelers van the Genesis alle uitgangen en jij blokkeert de uitgang waar jullie door heen kwamen. 'zo het einde is in zicht' zeg je spottend en je drukt een knop in waardoor alle deuren dicht gaan en de lichten aan. 'wat is hier aan de hand zeg' zegt scotty 'jullie gaan zo de kracht voelen van het sterkste team van alius THE GENESIS' roept bellatrix 'o en kijk af en toe achter je' zeg je als je ineens achter straat 'hoe deed zij dat' hoor je iemand zeggen 'laat de wedstrijd beginnen' zeg je en je loopt naar je positie.

Reageer (1)

  • Allysae

    omg
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen