Niall Horan
Niall Horan:
'Poeh, dat was een lange dag!' 'Doei Nialler.' riep Harry, en liep uit de kamer. We waren net klaar met wat nieuwe liedjes opnemen. Ik zei de rest ook gedag en hield een taxi aan. 'Hallo taxi.' En de taxi stopte meteen. Ik had vanochtend geen zin om te rijden. 'Naar London alsjeblieft.' Ik ga naar een vriend van me in London. Na 20 minuten te rijden stonden we stil, file! Ik keek op mijn telefoon 11 uur pas. Ik zuchte zachtjes. Dan maar even op Twitter kijken. "Hi Niall, I love you so much" En "Will you married me?" Ik zuchte en klikte Twitter weer weg. Altijd hetzelfde. Pling! Ooh dat zou Louis vast zijn. Ik opende het mailtje en begon te lezen:
"Hey Nialler, ik zei toch dat ik nog smste! Ging goed he in de studio? Eet je vanavond hapje mee met mij en Eleanor? X Lou."
Die twee zijn echt smoor verliefd! En hoe Eleanor het altijd vol houdt om Lou soms dagen niet te zien omdat we op tour zijn. 'Sorry chauffeur, hoelang is het nog rijden?' 'Nog anderhalf uur.' Ik ging maar liggen op de achterbank. 1 minuut later stond er een bord McDonalds. 'Meneer kunnen we bij de McDonalds afslaan? Ik heb nogal honger.' 'Is goed, sur.' Ik lachte zachtjes. "Sur" Toen ik mijn bigmac en mcflurry op had ging me telefoon weer af.
"Hey, je mag wat laten horen van je! Anders gaan we wel met z'n twee! Louis."
Ooh shit, ik was vergeten terug te smsen. Ik hoop dat ik het ga halen want zo te zien was de file nog niet voorbij. Ik zal toch maar ff reageren.
"Hey Lou, sorry was onderweg even naar de McDonalds. Tuurlijk wil ik mee, ik weet alleen niet hoelang ik in de file sta. Sms wel als ik bij mijn maat ben! X Nialler."
Ik drukte op het verzend knopje, en precies op dat moment kreeg weer een tweet. Ik klinkte op het berichtje, dit keer was die niet van een fan, maar van Harry. "Super leuke dag gehad in de studio met de band! Tweede album is te gek!" Argh hoe kan ik dat toch uitstellen, elke keer die berichtjes dat je een tweet krijgt. Ik ging naar instellingen. Aah daarzo, ik drukte op de optie tweet meldingen uitzetten. 'Yes, eindelijk.' zei ik iets te hard. De chauffeur keek in de achteruitkijk spiegel en keek me aandachtig aan. 'Wat?' vroeg ik. Ooh niks hoor meneer. Maar u klinkt zo blij.' 'Gewoon iets leuks.' zei ik. De chauffeur keek weer naar de weg. Ik keek eerst naar links uit het raam, alleen maar bos! Saaaiii. Ik keek naar rechts, toen ik een meisje zag zitten. Ze zag er lief, aardig en spontaan uit. Ik kan haar toch niet laten gaan. Ik vroeg aan de chauffeur een papiertje en pen. Op de ene kant schreef ik een nummer en op de andere kant een handtekening van mij, stel ze zal me niet meteen herkennen. Ik draaide mijn raam open en keek naar de man voor haar, dat zal haar vader wel zijn. 'Hallo meneer kan u deze aan het meisje achter u geven?' Hij keek me bedenkelijk aan. Toen hij zei 'Ja hoor.' En pakte het briefje aan. Het meisje keek me bedenkelijk aan. Zou ze me herkennen. Ik hoorde getoeter achter me. We konden door rijden. 'Sorry.' En zwaaide naar de naar de andere mensen achter ons.' Het meisje moest lachen. Toen we verder reden keek ik naar he kentekenplaat: ze komt uit Nederland.
Er zijn nog geen reacties.