Hoofdstuk 3
Enjoy it!

Ashley’s POV
Ik heb geen idee hoelang ik heb geslapen, maar volgens mij best wel lang. Ik hoorde buiten al vrachtwagens aankomen rijden. Maar het gekste was, was dat er stemmen boven uitkwamen. Normaal zou je denken niemand boven het geluid van zo een wagen uit zou komen. Maar deze mensen wel. Af en toe hoorde ik waar het gesprek over ging. 2 jongens waren aan het discuseren over een of andere weddenschap terwijl nog een paar andere jongens aan het lachen waren. Zonder dat ik het in de gaten had, was Alyssa mijn kamer binnen gelopen. Ook goedenmorgen hoor Alyssa! Ja sorry Ash maar ik werd helemaal gek van al dat gekwebbel van buiten, dus ging ik maar naar jou toe. Allie, het is al goed hoor maar je kwam gewoon binnenlopen zonder iets te zeggen. Maar weet je al wie de nieuwe buren zijn? Nee nog niet, daarom kwam ik hierheen. Ik dacht dat jij het misschien wel zou weten. Jij hebt immers uitzicht op het huis. Even dacht ik na over wat ze zei, dus liep ik naar mijn raam toe om te kijken wie onze nieuwe buren waren. Even stond mijn hart stil. Maar hij ging weer kloppen door een zenuwachtige Alyssa. “H-h-h-e-e-t-t i-i-s ONE DIRECTION!!!!” Alyssa was zo blij dat ze struikelde over haar eigen voeten. Op dat moment zag ik iemand deze richting opkijken en zwaaien. Het was Harry Styles. Harry stond op nr. 3 van leukste jongens die ik ken. Natuurlijk, want ik kende hem niet zo goed. De 1e twee jongens in mijn top 5 zitten bij mij op school maar dat maakt niet uit. Ik zwaaide verlegen terug. Opeens kreeg ik een raar gevoel in mijn buik, een gevoel dat ik nog nooit had gehad. Ik denk dat ik verliefd ben op Harry Styles. “Ash!Ash, leef je nog”. “Je staat daar maar dood uit het raam te staren is alles wel goed?” Nee, alles is perfect, Harry lachte enzwaaide net naar mij. En toen besefte ik dat ik verliefd op hem ben. Het is eigenlijk wel raar maar toch. Weetje Ash, ik denk dat jij nog even moet slapen. Er is geen enkele kans dat hij ook verliefd word op jou.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen