Foto bij 2

Hoi hoi,
Ik ben nu niet echt happy. Maar ik zal even voor jullie een hoofdstuk typen.

We zaten bij Frans. Ik zat naast Joëlla, de nerd van de klas. Ik had echt een pest aan haar en aan mevrouw Hiddles. Ik zat verveeld in me schrift te tekenen, tot dat er iemand op me tafel sloeg. 'Kut.' zei ik geschrokken. 'Pardon, gaat u zelf maar melden bij de directeur.' schreeuwde mevrouw Hiddles. 'Fine.'mompelde ik en pakte me spullen bij elkaar. Ik liep naar de deur en gooide hem dicht. Ik zag een groepje eerste jaars staan en sloeg hun boeken uit hun handen. 'Kijk voor je kleuters.' zei ik nog voordat ik doorliep. Ik kwam bij het kantoortje van de directeur aan. Ik klopte op de deur. 'Binnen mevrouw Sourcy.' riep directeut Gummer. Ik liep naar binnen, liet me tas naast de stoel vallen en ging op de stoel zitten die voor zijn bureau stond. 'Wat heb je gedaan Sourcy.' vroeg hij terwijl hij me aankeek met zijn kleine oogjes. 'Ik heb niks gedaan. Hiddles heeft het gedaan.' zei ik. 'Jij schuift het altijd op andere af. En je weet dat je niet mag schelden in de klas.' zei meneer Gummer streng. 'Ja dat weet ik best.' zuchtte ik. 'Dit is al de vijfde keer in het hele schooljaar dat je bij mevrouw Hiddles de klas word uit gestuurd wegens groftaalgebruik. En omdat ik je niet nog een keer wil laten na blijven, wordt voor 1 week geschorst.' zei hij nog strenger. 'Wat?!' gilde ik. 'Dan ga ik nog liever 5 weken, iedere dag 3 uur na blijven.' zei ik. 'Ik ga nu je moeder bellen.' zei hij en pakte de telefoon. Ik zag dat hij de huisnummer intoetste. Laat ze alsjeblieft niet opnemen. Dacht ik bij me zelf. 'Hallo, met Directeur Gummer. Ik bel u omdat u dochter is geschorst voor 1 week. Dus ik wil u persoonlijk vragen om haar op te halen op school.' zei Gummer. Het was even stil en Gummer maakte een instemmend geluidje en hing toen weer op. 'Je moeder is onderweg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen