Foto bij My Love-Hate Relationships at Hogwarts [32]

Hailey huilde weer haar ogen uit.

Ik wil 3 reacties voor ik verdder ga :D

Hailey huilde weer haar ogen uit. ‘Of misschien was ze gewoon vroeg wakker, had geen zin om terug te gaan slapen en is ze een wandelingetje gaanmaken op het terrein’, stelde ik voor. ‘Amai, jij zoekt het ook ver’, bromde Hailey en keek naar me om. ‘Michelle!’ gilde ze. ‘Ik!’ gilde ik met haar mee. ‘Waarom liet je ons zo verschieten? Ik was super bezorgd!’ ze keek me aan met een beschuldigende blik. ‘Sorry’ grinnikte ik en gaf haar een kus op de wang. ‘Maar als jullie me even exuseren. Ik moet me nog omkleden’, ‘Ow, ja. Tuurlijk’, Ik opende mijn kast en haalde het zwarte schoolgewaad van het hoopje. Er zat een geel logo op de borst. Het logo van Huffelpuf. Toen liep naar de badkamer om me om te kleden. Na een paar minuten kwam ik helemaal gedoucht, opgemaakt en aangekleed naar buiten. ‘Ik hou van magie’ grijnsde ik terwijl ik naar een spiegel keek. ‘Kom je, Michelle?’ riep Shanti. Shanti was een Indisch meisje die op uitwisseling was. Ze was nog niet geweldig in Engels maar na een paar maanden zou dat wel beteren. ‘Ja ik kom direct’ riep ik en griste snel mijn i-pod van de kast. Toen liep ik haar achterna.

Reageer (3)

  • Nortia

    snel verder die handel :P

    1 decennium geleden
  • MissHaleX3

    snel verdeuhr!!

    1 decennium geleden
  • MissCullenX3

    nu verder!(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen