Foto bij Lotte

Veel lees plezier! Ik hoop dat jullie het verhaal leuk gaan vinden!Reacties zijn altijd welkom!!

Lotte van Dast:
6 uur 's ochtends,

‘Opstaan Lotte, opstaan!’ riep mijn moeder hard. ‘Hoelaat is het?’ vroeg ik. Ik heb echt geen zin om op te staan. Vandaag gaan we naar een plaatsje onder London, we moeten ongeveer 7 uur rijden. ‘Het is 6 uur Lotte.’ ‘Zo vroeg.’ En trok m’n dekbed over mijn hoofd heen. ‘Kom Lotte, ga anders in de auto zitten en slaap daar verder.’ Ik pakte mijn jogging broek uit de hoek van het bed, maakte mijn kastje open en trok een simpel shirtje aan. ‘Loop je ook mee naar de wc?’ vroeg mijn moeder die buiten stond te wachten. ‘Ja is goed mam, kom eraan even schoenen aan doen.’ Ik trok mijn Adidas schoenen aan en liep uit de caravan naar de wc.’Lotte word je vandaag nog wel wat vrolijker?’ zei mijn moeder met een geïrriteerde stem. ‘Jaha.’ zei ik ook geïrriteerd. Ik ging snel even naar Twitter om te kijken of een van de jongens van One Direction nog iets hadden getweet. Louis, Liam en Niall hadden bijna hetzelfde erop staan. “Super veel zin om met het nieuwe album verder op te nemen. Jullie gaan hem SUPER vinden!” Ik lachte zachtjes. ‘Waarom lach je zo? Ben je weer een beetje blij?’ ‘Haha mam grappig! Ik las een berichtje op Twitter van Louis, Liam en Niall.’ ‘En wat is daar zo grappig aan?’ ‘Ze hebben alledrie bijna hetzelfde getweet.’ ‘Ooh.’ Ik vergrendelde me telefoon en spoelde de wc door. ‘Mam ik ga alvast!’ riep ik. ‘Is goed meid, ga maar alvast in de auto zitten.’ Ik wou in de auto gaan zitten, maar m’n broertje zat er ook al in. ‘Urgh wat haat ik 4 deurs auto’s’ Ik deed de deur open. ‘Mag ik er langs?’ ‘Nee, je moet van papa komen.’ ‘Waarvoor?’ Ik dacht na waarom. ‘Je moet je spullen pakken voor tijdens het rijden.’ ‘Kon jij die niet ff meenemen.’ En liep geïrriteerd weg. Ik liep de caravan binnen en pakte mijn tas met een boek, tekenschrift, oortjes en mijn One Direction bandjes. Ik liep weer terug naar de auto. ‘Mag ik er nou wel in?’ ‘Tuurlijk prinsesje.’ Ik gaf hem een tik op zijn been en ging op mijn plek zitten. Mijn vader stapte in en mijn moeder stond achter de auto. 3 minuten later waren ze klaar met de caravan aan koppelen, ik pakte mijn oortjes en sloot hem aan op mijn telefoon. ‘Ga je alweer One Direction luisteren?’ Ja duh, wat denk jij?’ Mijn broertje mocht al vanaf het begin One Direction niet, maar ik ben echt een Directioner. We begonnen te rijden, een lange rit. Ik stopte mijn oortjes in mijn oren en viel in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen