Foto bij de laatste wedstrijd tegen epslion

ik ga denk ik alle hoofdstukken zo lang doen als de vorige

Jordan's POV
je had uitgelegd wat er was gebeurd, en jullie gingen weer trainen. 'als Elise echt dat schot kan doen moeten we echt verder trainen als ze namelijk echt in Genesis speelt kan dat schot nog 3 keer zo sterk worden' had je gezegd jullie hadden versterking gehad van een jongen van Mary Times genaamd Hurley Kane. maar na een paar uren stond epsilon weer voor de deur. 'daar zijn we weer' zegt dvalin. het valt je op dat hij niet meer in het doel staat. 'onze aanvoerder is een geboren aanvaller' zegt zel. je kijkt hem raar aan. als de wedstrijd begint, zie je dat er iets mis is met Shawn hij is zichzelf niet. al snel word hij ook weg gestuurd door de coach. nu moeten jullie met minder spelen omdat er niemand in mag van haar. het blijft 0-0 staan. je betwijfelt het of jullie gaan winnen. als de tweede helft begint zie je dat dvalin weer in het doel staat. als de wedstrijd weer begint probeer je te scoren met Astro beuk maar die word tegen gehouden. als er iemand het veld op komt staat iedereen gelijk stil. 'wie is dat' fluister je naar jude. als de jongen zijn capuchon af doet.'Axel!!!!!' zegt mark 'je bent altijd laat'voegt hij er aan toe. als jullie weer staan begint de wedstrijd weer. al snel ren je samen met Axel naar voren maar omdat je weet dat je Astro beuk niets uithaalt speel je de bal naar Axel hij staat voor het doel stil 'FIREBALL STORM' roept hij en je kijkt verbaast achterom als je ziet dat hij scoort.

elise's POV
je zit te kijken naar de wedstrijd tussen raimon en epsilon.'zo zo ze zijn steeds beter' zeg je en je gaat weer kijken. en wie is die gast die scoorde? 'Elara wat doe jij hier'hoor je achter je 'ik moest spioneren van Xavier eeh Xene' zeg je snel. omdat je mensen in alius elkaar niet bij de normale naam mogen noemen, jou nieuwe naam is nu dus Elara, als je omkijkt zie je Keeve staan. 'ik geloof dat je hier niet komt om te spioneren' zegt ze als je naar haar kijkt. je ziet dat ze haar uniform aan heeft. 'wow'zegt ze, je kijkt haar raar aan 'wat is er' vraag je 'je ziet er zo anders uit' je kijkt haar aan 'je haar zit anders en je hebt een band om je hoofd' zegt ze. je kijkt haar verbaast aan, je voelt aan je voorhoofd, je wist dit helemaal niet. iemand heeft dat vannacht gedaan moeten hebben. als je ziet dat de wedstrijd is geëindigd 'raimon heeft gewonnen' zeg je en je vertrekt. als je bij de basis aankomt komt Xavier naar je toe 'en wat was de stand' vraagt hij 'epsilon heeft verloren er is een nieuwe speler bij Raimon 2 zelfs' zeg je 'dit is niet goed 'hierna zijn wij aan de beurt' zegt Gazel 'ze gaan nu terug naar Raimon' zeg je 'jullie wachten ze daar op' zegt Xavier 'bedankt voor de informatie Elara' zegt Gazel en hij verdwijnt. 'je uniform ligt klaar in je kamer'zegt hij en geeft je een kus. je loopt naar je kamer. 'okééé waarom handschoenen' zeg en je past hem aan. 'ben je klaar' hoor je Xavier roepen 'ja ik ben klaar'zeg je als hij je zie zet hij grote ogen op 'wat?' zeg je met een lach 'niets het staat je goed' zegt hij 'kom je we moeten trainen' je volgt hem naar de trainings zaal.

Reageer (1)

  • Allysae

    oeee
    snel verder
    axel <333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen