Dankwoord.
KOMEN WE OP 1? KRIJG IK MINSTENS 100 REACTIES? IK ZOU DAT ZO GRAAG WILLEN ALS AFSLUITER. ZO GRAAG.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (61)
Ik zweer ik moest huilen nu nog ik kan niet zonder plz schrijf nog een verhaal en stop niet, Maak steets weer een nieuwe ik ben echt een grote fan! xxx Jannekepies (van tumblr)
1 decennium geledenDit was echt een super leuk verhaal! Toen ik op quizlet kwam, was dit een van de eerste verhalen waar ik een abo op had en ik ga het heel erg missen.
1 decennium geledenHee,
1 decennium geledenIk vond dit echt het leukste(en langste ;p) verhaal wat hier ooit is geactiveerd. Toen ik mijn account aanmaakte leeste ik eerst dit verhaal omdat het zo vaak in de top stond (:. En ik vond het leukste aan dit verhaal dat het niet te ingewikkeld werd (bij sommige verhalen snap ik er soms niks meer van).
Heel erg bedankt voor dit verhaal en vooral niet stoppen met schrijven!
xx
Ik ga dit verhaal zo hard missen.. Ik was een van je stille lezers
1 decennium geledenIk heb niet vaak een reactie gemaakt maar ik vond dit verhaal echt awesome.. Je ziet me bij je nieuwe verhaal (:
Ik ben "opgegroeid" met dit verhaal. Ik zal trots op mezelf kunnen zijn, "o dat verhaal? daar had ik een abo op!" Mijn tijden op quizlet zijn allemaal begonnen met dit verhaal, bedankt daarvoor.
1 decennium geleden<3
Rose