Dancing queen (L)-4-(L)
Reacties??.?
De vorige keer zat ze in de trein en de ondergrondse (metro).
Nr. 4
Liv kon iets verderio de netro het station binnen horen komen en ze zette het op een lopen om hem te halen. Ze was net op tijd en kon nog snel haar koffer en handbagage naar binnen trekken toen de deuren dichtzwiepen en de metro het station uitraasde. Twee haltes later gleden de deuren open en stapte ze op het perron, terwijl ze er door een eng beleefde stem aan herinnerd werd 'op het afstapje letten'. Liv ging door een van de poortjes die haar van het perron wegleidden en nam de lange roltrap omhoog naar de straat. Rode dubbeldekkerbussn snelden voorbij. volgeladen met passagiers die een dagje gingen winkelen. Het rrottoir was overladen met mensen die zich langs Liv heen haastten, die net buiten de uigang van de ondergrondse als aan de grond genageld stond. Het lawaai en de snelheid van de menigte waren overweldigend. Het tijdverschil begon haar te parten te spelen en Liv besegte dat het in Michigan midden in de nach was. Overvallen door een golf van slaperigheid keek ze Oxford Street in en zag ze het gloeiende uithangbord van Music Mix. Ze bracht een laagje lipgloss aan en ging haastig op weg naar het uithangbord. Ze tilde haar koffer op, zwaaide haar draagtas over haar schouder en liep de draaideur in van het hoofdkantoor.Livs reactievermogen was aangetast door het slaapgebrek en ze besefte te laat dat ze was vergeten in het gebouw uit de draaideur te stappen en nu weer op Oxford Street stond. Ze bloosde, ging nogmaals de draaideur in en stapte uit in de grote, open foyer, terwijl ze een losse krul achter haar oor stopte. Ze keek snel om zich heen of niemand haar blunder had gezien. De kust was veilig. Liv glimlachte breed terwijl ze op de beveiligingsbalie afliep. "Pardon ... ik ben een van de zomerstagiaires van Music Mix. Kun u me vertellen waar ik heen moet?" De bewaker keek even op en keek toen weer naar het sensatieblaadje dat hij zat te lezen. "Derde verdieping, mevrouw." Liv mompelde vlug een bedankje, weerstond de neiging om een buiginkje te maken en nam de roltrap naar boven. Ze kwam in een ronde, kleurrijke wachtkamer waarvan de muren van de grond tot aan het plafond bedekt waren met tv-schermen waarop verschillende videoclips werden uitgezonden. Liv liep op de ronde balie in het midden van de ruimte af en hoorde de receptioniste levendig kletsen. Boven de rand van de hoge balie uit kon Liv zien dat het blond geverfde haar van de receptioniste in ongeveer tien dikke dreadlocks gedraaid was, die uit haar gezicht weden gehouden door een felroze sjaaltje. Ze droeg een korte srapless jurk en een arm vol zilveren armbanden die mooi tegen haar donkere huid afstaken. Ze gebaarde dat Liv even moest wachten en rondde haar gesprek snel af. Ze keek op naar Liv en glimlachte. "welkom bij Music Mix. Kom je je melden? Liv grijnsde. "ja. Ik ben Olivia Phillips."
Volgende keer meer!! Reacties?
neej
wrm nj??!!
Reageer (1)