Foto bij de juiste keuze?

beetje langer hoofdstuk had de smaak ff te pakken dus meer te lezen voor jullie xD

Xavier's pov
Zei ze nou ja? 'elise doe het nu niet' zeg je 'ze zei al ja' zegt Gazel 'op een voorwaarde ik speel bij genesis' zegt ze 'je hoort het Xene je hebt geen keuze' zegt Torch, 'zo dus zij komt ook in het team' hoor je achter je 'ja belletrix dus je hebt een nieuwe team genoot' zegt Gazel. oke heb ik dan niets meer te zeggen hier, denk je bij jezelf en loopt weg. 'Xavier wacht nu'hoor je achter je. je stopt niet met lopen tot iemand je arm pakt 'waarom loop je nu weg' je draait je om 'omdat ik het niet wil Elise' zeg je 'O.M.G. je klinkt nu net als Nathan' zegt ze. je kijkt haar raar aan 'die is ook altijd te overbezorgd'zegt ze met rollende ogen. 'het is gewoon dat ik het niet goed vind je weet wat er gebeurde met iedereen ik wil gewoon niet dat dat met jou gebeurd' zeg je 'ik ben oud genoeg om voor mezelf te zorgen' zegt ze 'dat zag ik erg in dat bos' zeg je met je armen over elkaar. 'hmpf dat telt niet het was donker en mijn been was gewond' zegt ze. 'dat maakt niet uit' zeg je 'dat maakt wel uit'zegt ze 'misschien heb je gelijk' geef je toe 'als je het echt zeker weet mag je mee doen' 'thanx Xavier you are the best' zegt ze en ze geeft je een hugg 'als de dames klaar zijn kunnen we dan gaan' hoor je Torch roepen. jullie lopen terug en Elise haar mobiel gaat ze maakt hem open en haalt de batterij eruit. 'zo daar heb ik ook geen last meer van'en ze laat hem vallen. 'rustig ik neem mijn simkaart mee zegt ze dan hebben ze er niets aan' als jullie bij alius aan komen leid je naar een lege kamer 'hier ga jij slapen' zeg je 'het is niet veel maar het is iets' voeg je eraan toe 'het is beter dan in de krappe bus' zegt ze 'met zijn 15 in een bus slapen is niet grappig' zegt ze als je moet lachen ' het enige dat je dat je er mee bereikt is een stijve nek'

Jordan's pov
je probeert nu al voor de derde keer Elise te bellen maar je krijgt de hele tijd haar voicemail 'Jordan wees toch niet zo overbezorgd ze red zich wel' hoor je Pandora zeggen je knikt en jullie lopen verder. als jullie iemand zien trainen. 'pardon maar we zijn opzoek naar een flammen striker weet jij wie het is' vraagt mark 'ja dat ben ik' je herkent de stem maar omdat je de persoon niet kan zien kan je hem niet plaatsen' als je meer naar voren loopt zie je wie het is 'Torch?!?!?!?!' zeg je tegelijk met pandora. 'die gast hoort bij alius' zeg je boos 'Torch waar ben je mee bezig' horen jullie achter je ' Xavier' zeg je ' waar is elise?' zeg je 'dat weet ik niet' zegt hij 'je ligt' zeg je 'Jordan kalmeer' zegt pandora. je telt tot tien en kalmeert. 'waar is ze' zeg je .'wij laten jullie wel even alleen' zegt mark. als ze weg zijn, stuurt Xavier Torch weg 'ik vraag het nog een keer waar is ze?' zeg je boos 'ik ga niets zeggen' zegt hij koppig 'als ik er achter kom dat je haar iets hebt aan gedaan ga je er zo aan' zeg je boos 'gaan we dreigen' zegt hij duidelijk geamuseerd. je loopt naar hem toe 'waar is ze' zeg je 'wacht maar als jullie straks naar alius komen, dan staat zij op het veld' zegt hij met een lach. 'wat bedoel je' roep je als hij weer gaat 'denk na en je weet het' zegt hij spottend. 'Jordan wat was er' zegt pandora als ze naar je toe komt 'hij heeft elise zo ver gekregen dat ze bij alius speelt' zeg je en je baalt je vuisten. nu is hij echt te ver gegaan.

Reageer (1)

  • Allysae

    omg
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen