Jordan's pov
jullie zitten in de bus op weg naar mary times, als jullie ineens een stand in zicht krijgen. 'hier ergens is het' hoor je de coach zeggen 'teninste moeten we eerst met de boot'voegt ze eraan toe. jullie rijden met de bus de boot op en jullie mogen uitstappen. 'je bent stil vandaag' hoor je achter je. Je draait je om en ziet mark staan, je knikt en kijkt weer over de reling 'je maakt je zorgen om elise of niet?' vraagt hij als hij naast je komt staan, je knikt weer 'het is gewoon ik heb haar zo lang niet gezien maar ik heb nooit contact mogen leggen' zeg je terwijl je voor je uit staart. 'en daarom vind je het niet goed dat ze daar weer heen gaat omdat je bang bent haar weer te verliezen' zegt mark en je kijkt verbaast om en knikt. 'ja dat is het ook maar...' voor je je zin kan afmaken horen jullie een plons. als jullie gaan kijken zien jullie dat willy in het water is gevallen. en een of andere gast hem naar de kant sleept. als jullie bij de kant zijn. 'waarom lag jij in het water' vraag je 'ik gleed uit en toen viel ik' je kijkt hem met een serieus blik aan. en jullie lopen naar mary times.

elise's pov
je kijkt de jongens een voor een aan en gaat in het midden staan. 'nou wat ga je nu doen' zegt Torch ongeduldig 'elise doe het nu niet' zegt Xavier.'zijn jullie altijd zo bezig' zeg je en je ziet ze tegelijk kniken ' ze zijn gewoon sukkels' zeggen ze alledrie tegelijk. je zucht en denkt na, opzich kan je best naar alius, je word gek van de coach, maar aan de andere kant verraad je je vrienden, maar als je bij raimon dat schot doet ligt er zo nog iemand in het ziekenhuis, maar als je het bij alius doet kunnen ze er beter tegen. je weet het niet,uit eindelijk neem je een beslisssing 'ik doe het' zeg je, of je het zeker weet is punt twee.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen