Ken je dat gevoel, dat je enorm veel geeft om je beste vriendin. Dat je ze ieder moment van de dag in je armen wil houden. Maar dat je weet dat dat niet mogelijk is. En dat zij dat niet wilt. Wel, dat gevoel heb ik al 10 jaar lang. Ik ben al vanaf mijn 7de zot van d’r. Ze is gewoon het mooiste op aard. Degene waar ik iedere dag naar verlang. Als ze met d’r haar in ’n dot zit, is ze het prachtigst, dan kan je haar hele gezicht zien. Ze is zo eerlijk & open tegen me. Maar ze moet me niet. Wel niet als haar boyfriend. Gewoon ‘vrienden’ herhaalt ze maar. Ze weet het, ze weet dat ik gewoonweg iedere dag stapel van d’r loop. Ze is gewoon een damn prachtwijf. En ook al weet ze hét. We zijn ‘d beste vrienden. En ze vertelt me alles, over school, haar ouders, problemen met haar vriendinnen. Ik vertrouw haar echt. En zij mij ook. Ze weet dat ik ‘r geweldig vind. En ik weet dat ze dat ook van me vind. Ze zei me nog dat ze me graag zou willen. Maar… Ze wil geen Bad-Boy …

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen