Dancing queen (L)-1-(L)
hoop dat jullie het leuk vinden wel een reactie gefen he? of jullie hem leuk vinden.
Doorgaan? of terug?
>>>>>>>
<<<<<<<<<<
Super Freak
De eerste keer dat Olivia Phillips een beroemdheid zag, liep helemaal verkeerd. Ze was net plat op haar billen gevallen, met haar lange benen in een rare hoek gespreid op een druk trottoir in het hartje van London. Er plakte een weggegooide sigarettenpeuk aan haar jeans, haar gezicht was vlekkerig en haar krullendebruine haar zat aan haar lipgloss vastgeplakt.Ze wilde niet kijken, maar was er vrij zeker van dat de onderkant van een van haar broekspijpen omhoog was gekropen tot de boord van haar sok en daar vast was komen te zitten. Liv - zoals haar vrienden haar noemden - kon zich niet herinneren dat ze er ooit erger had uitgezien dan nu.Tragisch genoeg, was juist dit het moment waarop Josh Cameron, een internationale popster die door Celeb Magazine tot meest sexy man van 2006 was verkozen, haar recht aanstaarde. De Josh Cameron,over wie Liv al een miljoen keer had gefantaseerd, stond minder dan een meter verderop, waardoor de schaduw van zijn perfecte lichaam op Livs gehavende figuur op het trottoir viel. Waarom, vroeg Liv zich af, overkomt dit soort dingen mij altijd? Ze was minder dan twee uur geleden in London aangekomen vanuit Ann Arbor in Michigan... en ze had zich nu al volslagen belachelijk gemaakt voor de ogen van de grootste beroemdheid ter wereld. Hoe is dit mogelijk?! Omdat Liv Liv was. En ze er een handje van ham om gewone genante momenten te veranderen n buitengewone genante momenten - dus dit moment kon nog veel erger.En dat werd het ook. Terwijl ze opkeek naar Josh Cameron, verscheen er onwillekeurig een malle, ongemakkelijke glimlach op Livs gezicht. Ze stak haar hand op, zwaaide even, en - helemaal tegen haar eigen wil - gooide ze eruit: Dag Dag!
Rest voor de volgende keer!
Reacties?
Reageer (1)
Next.