Foto bij alius of niet

ik zit dankzij mij stiefzusje in mijn hoofd dat elise toch naar alius ggat maar don't know for sure. ps ook een hoofdstuk met Gazel en Torch.

elise's pov
je zit nog steeds te denken over dat schot. 'wat was dat' hoor je in de verte 'als je daar idioot en sukkel niet hebt' hoor je Xavier sissen, waardoor je moet lachen. 'wie is dat Xene' zegt Gazel 'ja stel ons even voor' valt Torch bij. 'ik kan me prima zelf voorstellen Elisabeth Rose maar ik heb liever elise en jullie zijn' zeg je met je handen over elkaar 'ik ben Gazel en hij daar is Torch' zegt Gazel 'je komt me bekent voor hebben wij je niet eerder gezien' zegt Torch 'ik denk het niet die lelijke strepen moet ik me toch herineren' zeg je 'oooeee die zit' zegt Gazel 'en die ijskoude blik ook wel' voeg je eraan toe 'ha ha ik mag haar wel' zegt Torch 'jij mag iedereen die dat soort dingen tegen mij zegt' moppert Gazel. en ze beginnen ruzie te maken. je zucht en loopt naar ze toe, als je er bent pak je ze beide bij hun oor en draai je ze om terwijl je ze naar beneden trekt 'AUW AUW AUW' zeggen ze tegelijk 'jongens kunnen zulke watjes zijn' zeg je en loopt weer naar Xavier 'waar was dat goed voor'roepen ze beledigd terwijl ze hun oren masseren 'jullie moesten jullie koppen dicht houden'zeg je simpel 'nou kom ik even ter zaken, weet een van jullie wat dat vel rode licht net was' vraagt Gazel. je slikt 'dat was ik' stamel je terug denkend aan wat er gebeurde 'DAT WAS JIJ????!!!!????!!!!????!!!!?' roepen ze tegelijk.'was dat een hissatsu?' vraagt Torch, je knikt weer 'ja maar ik wil hem niet meer gebruiken' zeg je terwijl je je omdraait 'jullie vragen het niet' waarschuwd Xavier 'wil je bij alius komen?' vragen ze beide tegelijk 'ik heb jullie gewaarchuwd' zegt hij boos en loopt naar ze toe. je houd ze tegen en zucht. 'elise nee' zegt Xavier 'laat haar zelf bepalen' zegt Torch 'jongens mag ik dit zelf oplossen?' vraag je en je loopt naar het midden van de jongens, en kijkt ze allemaal een voor een aan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen