1
De dag om naar school te gaan was aangebroken. De vakantie was veelste snel over gegaan. Ik stond met moeite op, liep naar de badkamer, haalde me make-up eraf van gister en deed er nieuwe op. Ik liep naar me kast en trok er kleren uit. Ik liep naar beneden toe waar me moeder al klaar stond met me ontbijt. Me moeder was het nog niet afgeleerd om vroeg op te staan in de ochtend. 'Mam, je kon ook blijven slapen. Je hoeft niet meer voor mij op te staan.' gaapte ik. Ze knikte alleen en schonk nog een glas vol. Ik hoorde een auto toeteren. 'Dat is vast Jai.' glinsterde ik. 'Je vind hem leuk he?' vroeg me moeder. 'Nee. Hij is me beste vriend.' zei ik snel en rende met me rugzak de deur uit. 'Hey beauty.' zei Jai terwijl die de portier van de auto open hield. 'Hoi Jai.' zei ik blozend en stapte in de auto. Jai liep voor de auto langs en stapte aan de bestuurderskant in. Hij reed naar onze school toe. Ik stapte uit en deed me kleren goed. Terwijl we naar de deur liepen kwamen we Thomas tegen. Hij pakte me cap af. 'Thomas geef me me pet terug.' zei ik lachend terwijl ik op zijn rug sprong. 'Nee. Ik vindt hem wel mooi.' zei Thomas plagend. 'Thomas niet zo pesten.' lachte Jai en pakte de pet af en zette hem op zijn beanie. 'Ik heb je pet niet meer.' lachte Thomas. 'Nou en ik heb geen zin om te gaan lopen.' zei ik. Thomas lachte en begon rondjes te draaien. 'Okay okay ik ga er al vanaf.' zei ik terwijl ik op zijn schouder klopte. Hij stopte en ik sprong van zijn rug. Ik liep naar Jai en pakte me cab terug. Ik zette hem weer op en we liepen naar Frans toe.
Reageer (3)
Janoskians 4 life <'33 x
1 decennium geledenSnel verder <33
1 decennium geledenVerder<33
1 decennium geleden