elise's pov
je weet niet wat er net gebeurde, maar je word er bang van. bang voor jezelf, en dat je iemand verwond. Xavier heeft je nog steeds vast en laat je op de grond zakken. maar als je direct weer op wilt staan, val je direct weer neer. 'blijf zitten en wacht tot je je beter voelt' zegt hij. 'ik weet niet wat er net gebeurde heb jij niets' vraag je snel 'nee alleen ben ik half blind van wegen het licht'zegt hij 'ik heb die kracht eerder gevoelt en gezien maar weet niet waar' zeg je 'maar ik moet het in de hand krijgen voor ik er iemand mee verwond'

Pandora's pov
je bent samen met de rest aan het trainen, je mag deze trainings manier wel. beter dan bij alius. 'pandora komt ie hou hem tegen' hoor je jordan roepen, je knikt en snel tackle je jude die op je afrent en snel speel je de bal naar voren. als jullie ineens de coach zien staan jullie stil. 'ik heb nieuws over een flammenspits bij de Mary times school ik wil daar heen gaan omte kijken of we hem kunnen gebruiken' je knikt 'o en ander nieuws' zegt ze 'nu klinkt ze net als zo'n nieuws lezeres' zegt scotty 'in het midden van fuji forest zijn deze beelden gefilmt' jullie kijken naar het filmpje. 'het is een van de sterkste schoten op aarde maar het is niet alius' zegt ze 'en nu moeten wij raden ... o laat maar' zegt scotty, je zucht 'maar dat is onmogelijk de enige die de technieken weet is al een paar jaar dood, hoe zou zij het dan moeten weten hoe het moet' zeg je 'het is mogelijk dat een van de kinderen die kracht ook in zich heeft' zegt jude 'dat kan niet dan hadden we het al lang moeten weten ik voetbal al met haar sinds ik haar ken' brengt shawn in. 'en als ze het wist had ze het vast verteld aan Nathan of mij' zegt Jordan. je krijgt een beetje koppijn van ze en loopt weg.

Reageer (1)

  • Allysae

    Omg
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen