001/ Sophia Monroe Moore
Ik zuchtte diep toen ik wakker werd van het licht dat net door een kleine opening van mijn gordijn scheen. Ik draaide me om en probeerde nog wat te slapen maar dat had niet veel nut want ik had mijn ogen nog maar 5 seconden gesloten en de wekker ging al af. -Shit it’s Monday today.- Ik gooide het ding van mijn nacht tafeltje. Maar het stopte niet met piepen. Ik kroop langzaam uit mijn bed, duwde op het knopje boven op de wekker om het te laten stoppen met piepen en legde de wekker terug op mijn nachtkastje. Ik slenterde naar mijn gordijn en trok die open. Mijn ogen knepen al snel dicht door de felle zonne stralen die binnenkwamen. Ik liep naar mijn kleerkast en nam er een leuke outfit uit en wandelde naar mijn badkamer. Ik trok mijn pyjama uit, nam twee handdoeken uit de kast en opende de kraan en wachtte tot het water warm werd. Toen het warm was sprong ik onder het warme water en liet het water over me heen lopen. Ik waste mijn lichaam en mijn haren. Ik stond ongeveer 15minuten onder de douche toen ik eindelijk klaar was. Ik stapte uit de douche en droogde mijn lichaam af, wreef met de handdoek door mijn haar tot ze handdoek-droog waren en deed mijn kleren aan. Daarna keek ik naar mezelf in de spiegel. Ik zag er moe uit. Ik gooide wat water in mij gezicht, droogde mijn gezicht af, deed wat eyeliner op en daarna wat mascara. Toen ik daarmee klaar was kamde ik even door mijn haar, wreef erdoor zodat het goed lag en liep naar beneden.
“Goodmorning sunshine.” Riep mijn zusje . Toen ik haar stem hoorde kwam er meteen een lach op mijn gezicht. We hadden echt een heel hechte band we vertelde elkaar alles en we deden echt alles samen. Ik ging langs haar zitten en drukte een kusje op haar wang “Goodmorning cutie.” “Mom lef us a message” Ze zwaaide met een memo-briefje.
girls, we had to leave early, we'll see you tonight xoxo
Ik stond op en wandelde naar de keuken en maakte een heerlijke smoothie. Ik dronk het op terwijl mijn ogen over de muur gleden naar de klok. Het was 7uur nog tijd genoeg dus. Ik ging naast Alexis op het krukje zitten en porde haar in haar zei. “Eat something!”zei ze streng. Ik knikte nee. Ze wilde nog iets zeggen maar toen ging de bel. Ik vloog op en liep richting de deur. “Saved by the bell” riep ik lachend.
“Sean” Ik sprong hem bijna omver. Hij pakte me op en hij gaf een kusje op mijn voorhoofd. “Come in.” We wandelde naar binnen. Hij plofte in de zetel in de woonkamer en riep Dayo. Onze 9weken oude pup. Ik lachte, liep naar de berging en nam mijn boekentas.
Reageer (5)
Snel verder ik ben benieuwt naar het volgende hoofdstuk
1 decennium geledenSnel verder!
1 decennium geledenSnel verder! <3
1 decennium geledenSnel verder love
1 decennium geledenBREEKHARTJE! :'D
<333333333333
Snel verderrrrrr!
1 decennium geledenlove <3