yeey me wifi doet het weer op me laptop eindelijk normaal typen woehoe ben een beetje blij hier

Xavier's pov
'het is dus zo dat... het spijt me' zegt elise.'het werd me gewoon te veel ineens te veel, ik was boos en dat had ik niet op jou moeten afreageren het spijt me echt' je pakt haar hand,'op wie was je boos en waarom?'vraag je 'ik was boos op mezelf omdat ik iedereen ongerust maakte omdat ik gewoon zo erg wraak wilde op bellatrix, het spijt me echt dat ik het op jou afreageerde' zegt ze terwijl ze naar de grond staart 'hey kijk me eens aan' zeg je terwijl je haar hoofd omhoog tilt'het is niet jou schuld'zeg je 'het zit me gewoon dwars het voelt gewoon niet goed dat ik zo tegen jou deed' zegt ze 'nogmaals je had het recht boos te zijn' zeg je 'aah zijn de tortelduifjes bezig' jullie schrikken op.

elise's pov
je kijkt op en ziet wie er staat, direct word je verdriet omgezet in pure woede. 'wat moet jij hier' snauw je naar bellatrix 'nog een keer zo'n toon en jij ligt zo naast je broertje' zegt ze 'o nou ga je eraan' zeg je en Xavier doet zijn uiterste best je tegen te houden.'elise kalm aan' zegt Xavier als je probeert los te komen. je haalt even diep adem en kalmeert 'nogmaals wat doe je hier' zeg je en probeert zo min mogelijk boos te klinken. 'ik zag Xavier weg sluipen en besloot hem te volgen en toen ik aan kwam zag ik twee tortelduifjes' zegt ze spottend. tel tot 10 tel tot 10 en vermoord haar niet, denk je bij jezelf 'en waarom ben jij hier en waarom ben je zo opgefokt' kaatst ze terug 'ik kwam hier om met Xavier te praten en ik was niet opgefokt tot jij gezellig aan kwam en je je mond open deed' zeg je met een gemene lach 'kijk ik kan ook bitchy doen' je ziet duidelijk aan Bellatrix dat ze dit niet grappig vind en aan Xavier zie je dat dit niet goed gaat. tot je grote verbazing zie je dat Bellatrix gaat. 'zo daar zijn we ook vanaf' zeg je 'achter je' zegt Xavier. als je je omdraait zie je een zware voetbal op je afkomen en houd je hem behendig tegen. 'wow'hoor je Xavier zeggen en je kijkt hem verbaast aan. 'wat?' vraag je 'je bent de enige die tot nu toe haar schoten heeft kunnen stopen' ineens denk je aan wat Keeve zei en een de ravage,'heb je de plek gezien toen ik zo weg liep' zeg je 'ja man e werd je aangevallen ofzo?' vraagt Xavier 'nee dat deed ik zelf' en dan kijkt hij je raar aan 'jij zelf??'

Reageer (1)

  • Allysae

    omg
    snel verer

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen