Foto bij Chapter 5

Ik haat mezelf echt he , ik heb al zo lang niet meer geschreven en ik heb jullie zo lang in de steek gelaten , hopen vergeven jullie het me als ik veeel stukjes plaats ?

Quinn Madion Petra Mcansy.!

Na tijdje druk ik nog een keer op de bel , ik kijk de oprit even rond en kom er dan achter dat er helemaal geen auto staat geen wonder dat niemand de deur open doet. Ik draai me om en maak aanstalte om weer op weg naar huis te gaan wan tik weet zo even niemand anders om naar toe te gaan dus ik zal wel naar huis moeten.

Als ik bijna de oprit af ben word de voordeur toch opengedaan en hoor ik iemand mijn naam roepen ik draai me om en Cody's moeder staat in de voordeur ze heeft natte haren dus ik denk dat ze onder de douche stond. Ze ziet mijn betraande gezicht en kijkt even naar mijn koffer dan rent ze op mij af en slaat haar armen om me heen 'ach lieverd toch' ik begin te kreunen van de pijn omdat ze op mijn blauwe plekken drukt , even kijkt ze me raar aan maar loopt dan toch voorzichtig met mij naar binnen.
Binnen beveelt ze me om mee naar boven te lopen, heel voorzichtig en pijnlijk loop ik achter cody's moeder de trap op, 'Cody is met Alli en tom boodschappen halen, Cody's vader is werken en ik stond onder de douche sorry daarvoor dat je zolang moest wachten' 'hmm het geeft niet' Cody's moeder loopt rechtstreeks naar cody's kamer , als ik ook in de kamer ben sluit ze de deur en gordijnen van de kamer ik kijk haar vragend aan 'voor de buren' verteld ze me ik knik even. 'zo en nu ga jij mij eens laten zien waardoor je zo pijnlijk loopt en kreunt' 'nee' zeg ik en barst weer in tranen uit Cody's moeder komt voor me staan 'lieverd als jij niet verteld en laat zien wat er is gebeurt dan kan niemand je helpen ik denk dat dat wel het laatste is wat je wilt toch?' ik knik even. Cody's moeder haalt mijn tranen weg en gaat dan iets naar achter zodat ik me blauwe plekken kan laten zien. Ik denk dat ze al wel een vermoeden heeft dat ik onder de blauwe plekken zit en dat ik mishandeld word maar ik denk dat ze het gewoon van mij zelf wil horen. Ik trek mijn trui uit je kunt de eerste blauwe plekken en schrammen al zien Cody's moeder slaat haar hand voor haar mond en krijgt tranen in haar ogen, 'heb je nog meer ?' 'ja' fluister ik zachtjes maar net hard genoeg dat ze het hoort ik probeer mijn knoop los te maken maar het lukt niet Cody's moeder staat op en komt me helpen. Als de knoop los is trek ik heel voorzichtig mijn broek naar beneden zodat ik in mijn BH en onderbroek sta . Cody's moeder laat haar ogen over mijn lichaam af glijden 'wat is er gebeurt? 'vraagt ze met tranen in haar ogen 'ik vertel haar het hele verhaal over dat mijn vader mij met alles mishandeld en dat ze mijn moeder mishandeld als ik alles heb verteld barst ik in tranen uit Cody's moeder loopt naar me toe en slaat haar armen om me heen , als we een tijdje zo hebben gestaan laten we elkaar los en loopt de moeder van Cody naar de kast van Cody. Ze zit nu al een tijdje te zoeken totdat ze een T-shirt heeft gevonden 'hier trek dit maar aan en ga maar even slapen, als Cody straks thuiskomt zal ik hem naar boven sturen dan zul je het hem moeten vertellen' ik knik en pak het T-shirt aan. Als ik in bed lig geeft de moeder van Cody me nog een kus op het hoofd en doet dan het licht uit en loopt naar beneden.
Dit heb ik gemist iemand die zorgzaam over me is denkend aan de moeder van Cody val ik in een diep zwart gat.

Reageer (3)

  • laauravl

    ga je nog verder? ":(

    1 decennium geleden
  • ChocolateMuffin

    snel verder aub!!! i love this so much , dit is de eerste story van cody die ik lees en ik wijk er nooit meer van af :p xxx <3

    1 decennium geleden
  • laauravl

    daww. super leuk verhaal :D
    je schrijft leuk en ik hou van codyy <3<3
    snel verder gaan :D

    ik neem een abbo :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen