18~
Ik ben er weer helemaal fris en fruitig , het spijt me dat ik heel lang niet meer had geschreven , maar onder andere had ik prive redenen thuis ik weet dat het een best slecht excuses is ): . Maar goed ik zal jullie beloven dat ik jullie niet meer teleur zal stellen , wat denken jullie er van ?
Megan POV.
04.00 geeft de wekker aan kreunend draai ik me nog een keer om ik ben al een uur wakker en het lukt me niet meer om in slaap te komen.
04.10 ik stap uit bed en trek mijn hardloop kleren aan, neem snel mijn flesje water mee en sluit mijn oortjes aan mijn MP3-speler aan en stop de oortjes in mijn oren.
Ik sluit de voordeur en ren er even al mijn stress eruit stress van mijn werk stress over dat ik nou wel of niet op Dersyl verliefd ben ik weet het ook allemaal even niet meer , en al zou hij mij ook leuk vinden het mag niet het ma gniet van mijn baas : geen vriendjes ik weet nog precies hoe goed hij me dat in mijn oren heeft geknoopt en tot nu toe heb ik me er al 5 jaar aan gehouden , ja natuurlijk zoen ik ook wel in discotheken dat mag toch wel ? En er zat bij een ook een hele lieve jongen die zo mijn vriendje kon worden en wat ook bijna was als ik niet zo eigenwijs was ik kan het toch ook stiekem doen maar ja de eigenwijze ik sta het niet weer toe omdat het niet mag van baas, mijn baas kan echt de pot op hij heeft toch ook een vrouw en 2 kinderen wat moet hij zonder vrouw?
Ik kom steeds dichter bij het spoor en ik zie er iets op maar ik kan het niet helemaal duidelijk zien zal vast wel een wandelaar met de hond zijn.
Dit is super fijn hardlopen iedereen ligt nog te pitten alleen de echte vroege vogels die ook gewoon toevallig net als mij al wakker zijn lopen of hardlopen of de echte bikkels die op weg naar hun werk zijn , hun zouden het vast zwaar hebben en als ze dan ook nog tot laat moeten doorwerken zouden ze kapot zijn ik zou medelijden met hun hebben. Ja natuurlijk ik maak ook lange werk dagen maar de ene dag ben ik goed gehumeurd waardoor ik het leuk vind en ervan geniet en de andere dag ben ik gewoon zo chagrijnig dat ze van mij allemaal de pot op mogen maar dat laat ik niet zien want dat kan mijn job kosten en deze job verdiend super goed! Nu ik 15 meter van het spoor afloop zie ik iemand op het spoor staan ik kijk even naar rechts in de verte zie ik de trein al aankomen ik kijk nog eens goed naar de persoon en zie dan dat het Dersyl is 'shit' vloek ik in mezelf, ik trek een sprintje nog een meter en ik ben er de trein is op 15 meter van ons af Dersyl heeft zijn hoofd in zijn nek gelegd. Ik twijfel niet ren het spoor op en trek Dersyl springend de berm in, ik sluit mijn ogen en voel dat de trein in een rotvaart langs ons heen rijdt. Ik hijg na en durf mijn ogen pas weer open te doen als ik iemand naast me hoor snikken ik kijk naast me en zie Dersyl met tranen in zijn ogen ik sla mijn armen om hem heen en trek hem tegen me aan gelijk barst hij in tranen uit.
Er zijn nog geen reacties.