Foto bij Please give me some goodluck - Amber D'lan

Daar liep ik dan over straat. Ik was boos weg van huis gegaan omdat ik geen kaarten mocht kopen van One Direction. Ik bewoog mijn arm omhoog en keek op de klok. "Wat is het al etenstijd!" Langzaam begon ik te rennen. Toen ik thuis kwam zag ik mijn moeder en stiefvader zitten."Amber waar kom jij vandaan?" Ik keek naar de grond en zei niks. "Alexander laat dat kind met rust. Ze kreeg te horen dat ze niet naar haar favoriete boyband mag vanwege de prijs." Ik stond weer boos op en liep naar boven. Ik ging op mijn bed liggen en viel in slaap.

"Heei Ik ben Zayn Malik en jij bent?" Ik keek hem verlegen aan. "Ik ben Amber. Maar vrienden noemen me Am dus noem mij maar zo." Hij begon te lachen en knipoogde.

"Meid sorry maar het geld is bijna helemaal op." Ik begon te huilen. "Toen Alexander er nog niet was zaten we nog breed, hij werkt niet en jij wel dus hij maakt het geld op. Kijk dan mam wat voor dombo hij is!" Mijn moeder keek me boos aan en liep weg. Ik zette mijn radio hard aan. 'Wilt u kans maken op kaarten van One Direction? Bel dan nu en word de 100e beller. Die moet alleen nog een vraag beantwoorden en je krijgt vier kaarten!' Ik pakte mijn mobiel en belde naar Qmusic. 'Jaa hallo met wie spreken we?' Ik begon te gillen. "Hoi met Amber." 'Hoi amber je bent de 100e beller nu moet je alleen nog een vraag beantwoorden. Wat zijn de vijf voor en achter namen van de jongens?' Ik straalde helemaal en zei: "Zayn Malik, Niall Horan, Liam Payne, Harry Styles en Louis Tomlinson." 'Gefeliciteerd Amber je bent de winnaar. Jij krijgt 4 kaarten voor One Direction. Geef je adres maar door zodra ze jou niet meer kunnen horen. Je krijgt de kaartjes zo spoedig mogelijk!' Na dat ik mijn adres had door gegeven rende ik naar beneden.

"Am ben jij dat?" Ik knikte blij en gaf hem een knuffel. "Zayn ik heb gewoon backtage pasjes gewonnen!"

"Amber haha niet meer dromen tijdens het traplopen. Lig je lekker?" Zei mijn zusje. Ik keek haar boos aan. En stond op. "Moet je niet naar school?" Ze keek me nog bozer aan en liep weg. Ik liep naar de woonkamer toe en pakte mijn spullen. Toen liep ik naar buiten. "Am! Kom we gaan vandaag niet naar school. En we gaan naar het hotel waar one direction zit!" Ik keek haar verbaasd aan. "Waar zitten ze?" Ze begon te lachen. "Bij het hotel waar mijn vader werkt. We kunnen daar door gewoon naar binnen." We stopte voor het het hotel en zwaaide naar de portier. "Heei kom je jou vader bezoeken." We knikten en werden binnen gelaten. "Hij is vast ergens op de 3e verdieping." We keken elkaar en gingen in de lift. "Ik stap uit bij de 3e en jij bij de 6e?" vroeg Christina. Ik knikte. Als eerste stapte zij dus uit en vlak daarna stapte ik uit. Ik liep door de gangen en keek een beetje in het rond. Ik kreeg een berichtje op mijn mobiel en las hem. Toen knalde ik tegen iemand aan. "Ooh sorry het spijt me!" stamelde ik er uit. Toen ik op keek zag ik Zayn Malik staan. "Haha maakt niks uit schoonheid. Ik ben Zayn hoe heet jij?" Ik keek naar de grond en zei: "Ik ben Amber. Ik zocht de vader van mijn beste vriendin." Hij begon te lachen. "Kom dan gaan we je vriendin zoeken en dan gaan we samen wat drinken in het hotelcafe!"

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen