Chapter 12
Allyne POV
Ik werd wakker van de zon die door de met luxaflex bedekte ramen van mijn kamer scheen. Langzaam drong het tot me door. Vandaag was beach-dag. Oh mijn god.. hoe laat is het? Ik keek naar de wekker naast mijn bed. Al 11 uur?! Om half 1 zou Harry voor de deur staan. Paniek, paniek. Oke, wat eerst? Douchen! Ik pakte snel het setje kleren bij elkaar wat ik aan wilde trekken. Trok mijn converse gympen en slippers uit de kast, gooide de slippers in mijn strandtas samen met mijn vel blauwe handdoek en nam mijn bikini en kleren mee de douche in.
Tijdens het douchen realiseerde ik me dat het al bijna een maand geleden was dat Harry en ik voor het eerst gezoend hadden. Wow, best lang eigenlijk. Ik waste snel mijn haar en sprong weer onder de douche uit. Shit, waar is die verdomde zonnebrand. Aangezien ik het brein van de groep ben moet ik de zonnebrand niet vergeten. Oh, daar is ie. Ik fohnde mijn haar droog en zette snel een beanie op mijn hoofd. Nu over naar make-up. We gaan zwemmen dus dat hoeft niet zoveel te zyn. Vlug smeerde ik wat oogschaduw op mijn ogen, deed wat mascara op en smeerde wat lipstick op mijn lippen. Zo.. just in time. Ik pakte mijn strandtas en liep naar beneden.
Daar stond ik voor een verassing.. mijn hond had de hele kamer overhoop gegooid. Oke het viel mee maar de veren van de kussens lagen overal. Lekker dan, nu kan ik dat eerst gaan opruimen. Ik pakte de stofzuiger uit de kast en begon de kamer schoon te maken. Toen ik net vijf minuten bezig was ging de bel. Daar zou je Haz hebben. Ik liep naar de deur en het was inderdaad Harry die daar stond, alleen hij keek niet zo blij. 'Is er iets?' vroeg ik, waarna ik hem meteen in de armen vloog. 'Mijn kat is overleden.' 'Wat? Harry wat vreselijk! Wat is er gebeurd?' 'Hij is overreden door een auto toen hij een drukke weg overstak, hij overleefde het en iemand heeft hem gevonden en naar de dierenarts gebracht. Daar is hij ter plekke overleden aan zijn verwondingen. Door de chip te lezen hebben ze me kunnen bellen.' 'Oh Haz, wat erg voor je. Wil je nog wel naar het strand gaan vandaag?' 'Ja natuurlijk, ik denk dat ik wat afleiding nodig heb.' 'Kom maar mee naar binnen, dan kan de tv je wat afleiden terwijl ik de rest van de kamer opruim en nog wat spullen in pak. Freezie heeft met de kussens lopen spelen en nu ligt het door de hele kamer heen.' ik keek quasi-geirriteerd. Harry moest lachen. Mooizo, het is zo zielig voor hem dat zijn kat is overreden.
Toen we eenmaal klaar waren, of nou ja ik helemaal klaar was. Liepen we naar Harry's auto en reden we weg naar het strand.
Reageer (1)
Leuk met die polyvore dingetjes! snel chapter 13 lezen
1 decennium geleden