Xavier' s pov
Je bent boos,niet alleen op bellatrix maar ook op jezelf. je weet maar altegoed dat na het ongeluk ze nog closer werd met haar broers en je voelt je ook schuldig dat je niets hebt gedaan om haar te stoppen. ' waarom ben jij zo down?' hoor je achter je als je je omdraait zie je dat het bellatrix is ' speaking about the devil' zeg je zacht ' vraag dat maar aan jezelf' roep je er boos achter aan ' het is mooi jou schuld dat Elise nu boos op mij is' ' ze was toch niet goed genoeg voor je' zegt ze rustig ' WAT ZEG JE ' roep je nu echt woedend als je haar wil slaan moet je door 3 mensen worden vast gehouden ' wauw wat een agressie' zegt ze. Ze loopt weg en je word pas los gelaten als ze uit het zicht is. Ik krijg mijn wraak wel, denk je bij jezelf en loopt je kamer in.

Elise's pov
Je loopt door de straten op zoek naar een nieuwe plek om te trainen. Als je een plek hebt gevonden ga je trainen, als er ineens wat uit je zak valt. je pakt het op en ziet dat het de meteoriet is die Xavier je gaf je ziet een beekje en gooit hem er in. Je wilt er niets meer mee te maken hebben. De beelden van tijdens de wedstrijd flitsen door je hoofd. Je voelt je schuldig. Als je nu sterker was had je hem kunnen helpen, en als je niet sterker was had jij het moeten zijn niet hij. Als je ineens nog een keer je hissatsu oefent wort het trainen zonder pauze en eten je teveel, je schiet nog een keer maar daarna word het zwart voor je ogen en valt op de grond neer.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen