Srry als er type fouten in zitten moet nu op mijn telefoon schrijven omdat mijn laptop geen verbinding maakt met de wifi

Elise' s pov
Na wat er is gebeurd met Nathan heeft iedereen zijn zelf vertrouwen kwijt zelfs mark wil niet meer trainen. Je bent ergens anders gaan trainen omdat je sterker wilt worden om nathan te wreken. Je bent nu alleen maar aan het trainen al een heleboel keren hebben mensen je geprobeert te stoppen omdat je ook niet meer eet. Aleen wat in de avond en gaat dan weer trainen ook val je steeds in slaap op de plek waar je traint. Waardoor mensen ongerust over je worden. De enige dIe het niet weet komt ook niet meer trainen en zit alleen maar op het dak van fauxshore mark dus. Als je nu al 5 dagen zonder pauze aan het trainen bent, hoor je iemand aan komen ' vergeet het ik ga mooi niet stoppen met trainen' zeg je zonder te kijken wie het is ' waarom zou je stoppen' hoor je iemand zeggen. Als je je omdraait zie je Xavier staan. ' omdat mensen al vijf dagen willen dat ik eindelijk pauze neem'. Zeg je koud ' waarom ben je zo aan het trainen dan?' nou omdat mijn broer dankzij bellarix in het ziekenhuis ligt' zeg je terwijl je tranen in je ogen krijgt' je zei dat ze hem met rust zou laten' roep je boos tegen hem. ' het is niet mijn schuld ik wist niet dat hij ineens zo snel was' roept hij terug en hij loopt naar je toe ' luister nou'. Zegt hij als je weg wilt lopen ' nee ik luister niet meer ' zeg je huilend en je rent weg. Hij had zo gezecht dat ze hem met rust zou laten. Als je bij fauxshore aan komt lopen er meerdere mensen naar je toe je negeert ze en loopt weg, ik krijg mijn wraak wel wacht maar af. Je verdriet is nu omgezet in een grote woede.

Reageer (1)

  • DeNaamIsGideon

    oh help boze meisjes zijn levensgevaarlijk

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen