Heey mensen ik ga doen wat er in de game gebeurde niet in de serie omdat ik dat gewoon een leukere wending vind

Elise' s Pov
Je bent rustig wat aan het trainen je werd gek van iedereen in de gesamelijke training, dus ben je alleen gaan trainen. Na een paar minuten hoor je een knal en gaat kijken. Als je aankomt zie je niet alleen raimon staan maar ook the Genesis. Ze zijn eerder dan je had gedacht. Je had met Xavier afgespoken dat jullie niets zouden laten merken dat jullie een stel zijn. ' wie zijn jullie' vraagt mark ' wij zijn het sterkste team van alius acedemy the Genesis' je zucht en rolt met je ogen ' gaan we alleen een teekransje houden of gaan we voetballen' je loopt zonder nog een ding te zeggen naar je positie. Je staat dankzij darren nu weer vooraan het team. Als jullie beginnen zien jullie dat ze zo snel zijn. Ze zijn op het zelfde niveau als dat Nathan heeft gehaald en daarom is het hem nu als enige gelukt de bal af te pakken. ' ik word gek van die gast' hoor je bellatrix zeggen en voor Je het weet ligt nathan op de grond omdat bellatrix een bal in zijn buik heeft getrapt. ' gaat het ' zeg je als je hem omhoog helpt. Als hij staat merk je dat er weer een bal jullie kant op word geschoten snel duw je nathan aan de kant maar kan zelf niet weg komen, waardoor hij in jou buik beland. Je staat weer op en schiet de bal terug maar hij word gemakkelijk gestopt. Je gromt en loopt weer naar je positie. Die bal in nathan's buik is wel erg hard aan gekomen. Zo blijf de wedstrijd door gaan, als je sterker zou zijn kan je hem helpen als je weer omkijkt zie je dat er weer een bal in zijn buik word getrapt, het duurt nog geen 5 minuten en Genesis verdwijnt weer. De verwondingen aan nathan zijn zo erg dat hij naar het ziekenhuis moet. Je zet het bellatrix nog wel betaald dat weet je zeker.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen