4. Draco Malfidus
Mel en ik waren gezien door Patty. Mijn deur vloog open en Melissa kwam binnen lopen. Haar ogen waren nu groen. 'Hoe weet jij het wachtwoord van Slytherin?' krijst Patty. 'Door jouw domme koe.' schreeuwde Melissa terug. Melissa vloog dit keer weer Park aan. Maar nu ging het harder. Blaise en ik probeerde hun van elkaar te scheiden. Het mislukte. Mel duwde ons aan de kant terwijl ze Park een klap gaf. De deur vloog open en Sneep kwam binnen lopen. 'Jongedame wat doe jij hier bij Slytherin?!' zei Sneep ijzig. 'Ik kom hier eentje in elkaar slaan.' zei Melissa. 'Jij hoort hier niet te zijn ik zal je naar Gryffindor brengen. En ik hoop dat je punten aftrek krijgt.' zei Sneep met een smerige glimlach op zijn gezicht. Hij pakte Melissa bij der arm en trok der mee. Ik hoorde Patty nog gniffelen en ik liep snel achter Sneep en Melissa aan. Ik zag dat Sneep en Melissa in het kantoor van Anderling verdwenen. IK liep naar de Coming Room van Gryffindor en verstopte mezelf toen Marcel aan kwam lopen. Hij sprak het wachtwoord en de dikke dame liet hem binnen. Ik snelde naar binnen en verstopte me weer. Op een gegeven moment hoorde ik 3 bekende stemmen. De stemmen van een Wemel, een mudblood en die Potter. IK kwam te verschijn. 'Malfidus wat doe jij hier?!' zei Griffel. 'Ik moet iets vertellen.' zei ik en liep naar de bank die middenin de kamer stond. 'Vertel het maar.' zei Potter. 'Melissa zit bij Anderling samen met Sneep en als het aan hem ligt stuur die haar het liefst van Hogwarts af. 'Wat, waarom zit zij bij Anderling?!' zei Potter boos. 'Ze heeft Park geslagen. En ik wil niet dat ze van school word getrapt.' zei ik en keek na me schoenen. 'En waarom zeg je dat tegen ons?!' zegt Wemel achterdochtig. 'Omdat jullie haar vrienden zijn en haar misschien een beetje kunnen temmen met der gedrag.' zei ik en stond op. 'Oke, best wij helpen je. Maar dan moet je haar voor de rest van dit schooljaar met rust laten.' zei Potter en stak zijn hand uit. Ik kan het niet aannemen. Ik wil MIJN Melissa niet met rust laten anders gaat ze denken dat ik een ander heb. Maar ik moet wel als ik haar nog wil blijven zien. Ik rekte me arme en schudde de hand van Potter.
Reageer (1)
mijn abo heb je nog
1 decennium geledenen welcome back