Foto bij 37. || Rainbows ||

aaawh you guys are the best (H)

1Direction1-heersbeestje; soort trekt soort (A) en over dat foldertje; ze zag het niet ;) laten we t daarop houden... anders zou er dit gebeurd zijn;

"Oh my fucking gosh!" riep het meisje achter me. Ze keek me woedend aan. "Ik sta hier al de godganze dag die dingen uit te delen, gooi je hem zomaar weg! weetje wel hoe weinig ik betaalt krijg hiervoor?!" haalde ze boos naar me uit. Waarom werd ze boos op mij?! IEDEREEN gooide haar foldertjes weg! "Ik heb de opdracht gekregen mensen wat bij te brengen. Mijn baas verwacht dat mensen deze dingen lezen!" riep ze en haalde de verfrumvraaide dingen uit de container. "Misschien moet hij ze dan leuke kleurtjes geven, dan lezen mensen het sneller." gaf ik sls tip. Het meisje keek me met grote ogen aan. "Oh ja joh? Ga dat mijn baas vertellen! zal ie leuk vinden!" riep ze en pakte haar telefoon. Wegwezen Niall, nu het nog kan! Ik begon te rennen. Het meisje schreeuwde me na, maar ik rende door. Wat een maniak....


ok dat zou er gebeurd zijn xD



Nickelson-heersbeestje; (yeah)

1DForLifex-heersbeestje; okeuh :)

Higginator-heersbeestje; whoehoe! okey je weet toch niet waar k woon :P en k ben gewapend met... *kijkt om zich heen wat dichtbij ligt* een roze schoenveter, een afstandsbedoening, een onderbroek met paarse zebra's en sterretjes (hij is schoon voor de mensen die t interessant vinden om te weten) een lampje in de vorm van een spook, een zwarte Beanie, en een telefoonoplader. Dus pas maar op!
Ik ben geen dokter. Want ik kan heel slecht tegen bloed x)
en ik behandel graag alle reacties al ist veel moeite.... wees vereerd; normaal zou ik er veel te lui voor zijn xD
en tis goed als je per dag reageert hoor; snap k best ;)

Larrylove-heersbeestje; (dance)

Walrus-heersbeestje; logisch...

Walrus-heersbeestje; hmmmm miss x)

Chipitos-heersbeestje; okeuh. dankje voel me vereerd :)
dat zei je de vorige x ookal.... en tja misschien, ik zeg niks. ze kan dood zijn, maar miss ook niet... ik heb immers niet gezegd dat ze dood is; maar het is wel voor de hand liggend.
opperheersbeestje heft hierbij je wens vervult (A)

heb ik nu alle reacties gehad? omg dat duurde langer dan ik nodig heb om een hoofdstik te schrijven....
wie van jullie kan de langste reactie plaatsen? :D

luff u my heersbeestjes (K)

Ik had geen zin om nog een half uur buiten rond te lopen, dus ging ik maar gelijk naar de Starbucks. Ik herkende hem meteen, al zat hij met zijn rug naar me toe. Hij keek naar buiten, leek ergens naar te zoeken. Niet veel later bedacht ik me dat ík waarschijnlijk hetgeen was wat hij zocht. Ik schoof de stoel naast hem naar achteren en nam plaats. Zwijgend. Hij draaide zich naar me om en zijn ogen begonnen te twinkelen van vreugde. "Je bent te vroeg." merkte hij op. Zijn grijns verdween niet. "Serieus?" vroeg ik op een sarcastische toon en lachte. "Gelukkig, je kunt nog lachen." Justin leek oprecht blij met dit feit. Mijn lach verdween langzaam, bij de gedachte aan Laura. "Heb je mijn brief gelezen?" brief Justin om het onderwerp wat af te leiden en keek beschaamd naar de grond. Mijn glimlach laaide snel weer op. "Ja...."
"En, ga je mee?" vroeg hij wat onzeker. "Waarom denk je dat ik hier ben, dombo?" lachte ik. Hij lachte wat zwakjes met me mee. "Heb je de dobbelstenen bij je?" vroeg Justin. Ik slikte. "J-ja...." antwoordde ik ik zacht en keek gouw weg. "Geef ze aan mij." daar had ik geen problemen mee! Ik haalde de steentjes uit mijn tas en gaf ze vlug aan Justin. Ik zag hem even verdrietig kijken, maar hij herpakte zichzelf al gouw en gooide ze op tafel. Ik zocht ondertussen even in mijn tas naar eten, ik vond nog een cake en haalde die samen met de lijst met hotelnamen uit de tas. Justin gooide een 4 en een happy face. "Hé, dat gooide ik vanmorgen ook!" zei ik opgewekt. Justin keek me raar aan. "Wat betekende het?" vroeg hij me. "Wist ik niet precies..." mompelde ik afwezig en ging de lijst met Hotel's bij langs. "Maar nu wel..." grinnikte ik. Justin keek me niet begrijpend aan. Ik liet hem de lijst zien en wees een hotel aan. "Cuatro, dat is vier in het Spaans." vertelde ik hem. Het hotel heette Cuatro. "Ooh, oké, dan gaan we daar heen. Ik wist niet dat jij Spaans kon..."
"Escuchar un poco, pero no dice nada." Justin keek me aan alsof... Tja, alsof ik Spaans sprak. "Ik zei dat het niks voorstelt." vertaalde ik. Hij keek me begrijpend aan. Nou, voor zover Justin begrijpend kon kijken; aangezien hij bijna nooit iets begrijpt.

Reageer (10)

  • stupidOTP

    HAHA ik lees dit terwijl ik buiten zit in de regen en ik heb een big smile op mijn face xD
    En ik heb net iCarly gekeken!! Nederlandse voice-overs waren slecht... Maarja :)

    1 decennium geleden
  • KIMJIWON

    Agsjndkdjdjdbdjfj
    Ik hou van dit verhaal.
    OMG SPAANS IS ZOONN SEXY TAALTJE #justsaying
    OHJA FRANS OOK
    IK GA NAAR FRANKRIJK
    NAAR PARIJS
    OP EEN CAMPING
    4 DAGEN
    1 DAGJE NAAR DISNEYLAND EN OOK PARIJS
    HAHA LOL LUF UR STORY
    Xxxxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • niambrownies

    die laatste zin, gnagna (':
    oke ik ga proberen om z'n lange reactie te schrijven^^ wat ik dus niet kan nu want ik heb geen insppirriatie wacht hoe schrijf je dat woord want ik krijg een rode ribbel lijn weet ik veel lijntje inspirratie nee, dat ik het ook niet.. insppiratie.., inspieratie wtf!?! waarom lukt het me niet ): wacht, ik heb google (: *gaat naar google* MENSEN HET IS INSPIRATIE! (nerd)
    ik word elke dag steeds slimmer^^
    maar, Laura mag echt niet dood gaan :'( ik mocht haar wel (: en nu is ze gewond en licht half dood te gaan :( OMGG, ik ben echt dom... ik bedoelde ligt ^^
    Jiall is nu al schattig (:
    okee, ik was net Higginator's reactie aan het lezen EN WTF!??! WAT BETEKENT INTERACTEN?!??!..
    duss.. er komt heel misschien JIALL PORN IN EEN TELEFOONCEL ^^
    dat lijkt me best wel leuk..
    ik heb honger in curlywurly! waarom zijn de winkels dicht :(
    ik wil een koelkast in mijn kamer weetje (: maar dan moet ook spullen gaan kopen om alles er in te doen.. of ik steel het gewoon uit de koelkast beneden, maar dan moet ik weer lopen...
    pff het leven is ingewikkeld.
    wacht dat doet me denken aan die mop van die mummie die je vroeger altijd tegen je vrienden zei om ze te irriteren ^^
    deze reactie gaat echt nergens over, maar ja, jij wou een lange reactie^^
    ik ga proberen om sowieso weetje dat is een best wel een leuk woord (: sowiesoo! SOwieSO soWIEEEEEEEso whoooopp (: hoe bedoel je, snel afgeleid
    is mijn reactie zo lang genoeg? (:
    ik denk dat dit goed is (:
    SNEEELL VERDEEER!
    x(flower)



























    SOOOOOO[/green]OOOOOWWIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEESSSSSSSOOOOOOOOOOOOOOOOO[/green]O









    RAINBOW!

    HEAAA DAT RIJMT (:

    1 decennium geleden
  • NightVision

    Lol dat mini verhaaltje was geweldig xD
    Nog eentje nog eentje! Wat zou er gebeuren als Niall onderweg werd aangevallen door een kudde varkens die
    HEERSBEESTJE PeeytenS heeft ingesmeerd met oranje verf xD

    En lol ik ontdekte een foutje:
    "Heb je mijn brief gelezen?" brief Justin om het onderwerp wat af te leiden en keek beschaamd naar de grond. Mijn glimlach laaide snel weer op. "Ja...."

    Oke je hebt dus 'brief' Justin geschreven xD is brieven een nieuw woord dan? OmG das zo cool dan hebben we een nieuw babywoordje!! *gooit babywoordje in je armen*
    Nu mag jij ervoor zorgen xD

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • PeeytenS

    más rápidamente (snel verder; volgens google translate, dus wss betekent het eigenlijk iets zoals: wrijf mijn varken in met oranje verf, ofzo maar he, het gaat om het gedacht dat ik moeite heb gedaan voor deze reactie, wat ik normaal nooit echt doe) oooh ik spreek spaans net zoals NIALL, whoeehoee! (kan niall in het echt ook spaans?)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen