Foto bij -o.o2-

Niall pov.


Ik spring met een klein sierlijk boogje van mijn fiets af en ren nog een stukje met de door rijdende fiets mee totdat die stilstaat.
Mijn eerste dag stage op een highschool. Zenuwen gierden opnieuw door mijn aderen en mijn hart begon weer hevig te bonken, dit keer niet door het harde fietsen.
Ik zette de gammele fiets in het rek en liep weg van de fiets. Ik had geen slot nodig want zeg nou zelf, wie zou deze fiets nou willen stelen? Op zijn minst een zwerver, maar die gunde ik een fiets wel.

Als ik de school inloop merk ik op dat het erg rumoerig is, overal liggen propjes en papieren vliegtuigen op de grond. De man waarvan ik aanneem dat het de conciërge is zie ik lui op een krukje zitten. Ik zucht diep, hoe moet ik hier aan wennen?
Ik loop naar een soort van balie met een oude man erachter, wanneer hij me opmerkt trekt hij een zuur gezicht.
"Is er iets waarmee ik U kan helpen, meneer?" vraagt hij quasibeleefd. Ik trek spottend mijn wenkbrauwen op en knik.
"Ja, 'meneer' ik ben de stagiaire van Cambridge University." vertel ik de man. Hij schraapt zijn keel en zet zich beter in zijn bureau stoel. Het krakende geluidje wat uit zijn muis komt laat me weten dat hij door een heel lange lijst een scrolt.
"Meneer Horan, als ik het goed heb?" vroeg hij terwijl hij me vragend aankeek.
"Yes sir, that's me!" antwoordde ik overenthousiast.


---

Love you, my 5 abo's.. you mean a lot to me {:

Reageer (5)

  • CelinexLouis

    Plaese ga snel verder! xx

    1 decennium geleden
  • Hoothoot

    6 abo's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    LYS!!!!!!!!!!!!!!!!!(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)

    1 decennium geleden
  • Bellum

    Snel verder!!
    Alsjeblieft? :3

    1 decennium geleden
  • Nyara

    Oeh, snel verder x

    1 decennium geleden
  • 4everNiall

    Verder!!! Love it

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen