3. Melissa R. Finch
Draco was weg en Park kwam binnen. Ik probeerde haar te negeren. Ze kwam naar me toe lopen. Ik ontweek haar en liep richting de deur. 'Crucio.' krijste de stem van Park. Ik zakte neer en er ging een helse pijn door me heen. 'Niemand komt aan mijn Draacje.' krijste ze en liep toen de wc uit. Ik probeerde rustig op te staan. Het ging moeilijk maar ik stond wel rechtop. Ik strompelde de wc uit en liep via de muur naar de Coming Room van Gryffindor toe. Ik strompelde naar binnen en Harry en Ron kwamen gelijk naar me toe. 'Wat is er gebeurt?' vroeg Ron gelijk. 'Park.' zei ik als enigste. Ik werd op de bank gelegd. Ik sloot me ogen.
Park liep de kamer van Draco binnen. "Sinds wanneer heb jij met die slet?" krijste ze. Draco keek op. "Welke slet. De enigste slet die ik ken ben jij Patty." zei Draco met een grijns op zijn gezicht. "Ik bedoel die slet van een Melissa." schreeuwde ze. Zabini kwam binnen lopen en keek Draco raar aan. "Ik heb helemaal niet met Melissa. Hoe kom je daar nu weer bij?" vroeg Draco. "Ik heb jullie gezien. Jullie waren aan het zoenen." gilde Patty. Blaise keek geschrokken naar Draco en Patty. Ik schrok wakker en zat gelijk recht. 'Waar droomde je over?' vroeg Harry terwijl hij een washandje tegen me voorhoofd. 'Ik droomde over me ouders. Maar ik moet nu even ergens heen.' zei ik en snelde de Coming Room uit. Ik liep door de gangen richting de Coming Room van Slytherin.
Reageer (1)
harry zorgt wel goed voor haar zeg
1 decennium geleden