Foto bij 2. Draco Malfidus

Korzel en Kwast hadden Melissa op de grond gegooid. Ik snapte wel waarom Mel Park dit keer aanvloog. Ik stond op en duwde Korzel en Kwast aan de kant. Ze liepen als altijd achter me aan. Ik stuurde hun weg en liep naar de wc van Jammerende Jenny. Ik pakte me want uit me zak en er schoot een klein lichtje uit. Ik stuurde het naar Melissa toe. Jenny kwam aan zweven. 'Ben je nou nog steeds bij die Melissa?' jammerde ze. 'Ja, het moest van onze ouders.' zei ik. 'Dat moest toch alleen in het 1e jaar van Hogwarts?' jammerde Jenny door. 'Nee.' zei ik kortaf en Melissa kwam net de wc binnen lopen. 'Hey lieverd.' zei ze en drukte haar lippen even op de mijne. 'Haayy.' zei ik terug. 'Waarom moest ik komen?' vroeg ze. 'Omdat ik wou weten of het goed met je ging.' zei ik. 'Het gaat wel hoor.' zei Melissa. 'Mel het spijt me dat Korzel en Kwast je op de grond gooide hun weten het niet dat we hebben.' zei ik langzaam. 'O het geeft niet het meest wat wel irritant is die Park mens.' zei ze terwijl haar ogen van blauw naar groen gingen. Ik pakte haar schouders vast en blies in haar gezicht. 'Rustig voordat je mij pijn doet of andere.' zei ik rustig. Haar ogen kregen de gewone kleur weer terug. 'Beloof je me dat je Park laat lopen?' vroeg ik. Ze knikte. Ik drukte mijn lippen op die van haar. Ik beet zachtjes op haar onderlip. Ze opende haar mond een stukje en onze tongen begonnen aan een spelletje. Ik hoorde iets bij de deur. Ik verbrak de zoen. 'Kom vanavond naar me kamer toe.' fluisterde ik. Ze knikte en ik verdween naar me kamer.

Reageer (1)

  • dineniel

    ooooooooooh zo lief(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen