Foto bij Hoofdstuk 1- last schoolday

Pov Janette

de laatste schooldag is eindelijk voorbij, gelukkig had ik eerder uit. nu kon ik even in het park van de zon genieten. ik ging op een hekje zitten dat uitkeek op het meer. soms zat ik hier wel uren, maar helaas kon dat nu niet. over een uur moest ik thuis zijn, anders deed mijn moeder me wat. ik was diep in gedachten verzonken, todat ik ineend luid getoeter hoorde aan de straatkant van het park. met een ruk draaide ik mijn hoofd om en zag een bekende auto stilstaan. er stapte een vrouw uit die verdacht veel om mijn moeder leek. o, shit, het is mijn moeder. 'Kom nu naar huis, jongedame!' schreeuwde ze boos. zo snel als ik kon liep ik naar de auto, waar mijn moeder inmiddels al achter het stuur zat. 'Als we thuis zijn zwaait er wat!' riep ze fel. ik wou de autodeur open doen, maar voor dat ik de auto aan kon raken, zette mijn moeder hem in zn achteruit, waardoor de autospiegel keihard tegen mijn elleboog beukte. 'Fuck!' riep ik uit. ik zakte door mijn knieen, en voelde een helse pijn in mijn arm. 'Dat komt ervan, stuk ongeluk.' riep mijn moeder lachend. 'en als je over tien minuten niet thuis bent, zwaait er wat!' riep ze nog na terwijl ze wegscheurde. ik zat nog steeds huilend op de grond terwijl ik verrek van de pijn. maar aangezien het lopen naar huis 15 minuten duurt, sta ik op en begin keihard te rennen. 'Meisje! Meisje!' hoorde ik nog achter mij roepen, maar ik had geen tijd.

Reageer (1)

  • dirtyy1D

    begint al veelbelovend!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen